andrehj
Forumguru
Wilde net even snel tanken, en kwam bij het invoegen naast de voorkant een vrachtwagen uit. Normaliter geen enkel probleem, even iets gas bijgeven en er makkelijk voorlangs. Maar bij gas geven schakelde alleen de bak terug terwijl de auto nauwelijks harder ging .
Dit alles zonder waarschuwingslampjes oid. Na het tanken opnieuw gestart, en nu was wel gelijk het motorlampje aan. Weer is er nauwelijks vermogen en boven de 3000 toeren schokt ie ontzettend (alsof er te weinig brandstof bij de ejectoren aankomt) . De melding in VCDS:
1 Fault Found:
000135 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 - 000 - Too Low - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 75790 km
Time Indication: 0
Date: 2063.14.05
Time: 18:52:26
Freeze Frame:
RPM: 1628 /min
Load: 43.5 %
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 98.0°C
Temperature: 11.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.097 V
Readiness: 0000 0000
Nu is natuurlijk de vraag: Wat zou er aan de hand zijn? Is er een vaak voorkomende oorzaak voor dit probleem met de brandstofdruk bij een 1.8 TSI van 2011?
Dit alles zonder waarschuwingslampjes oid. Na het tanken opnieuw gestart, en nu was wel gelijk het motorlampje aan. Weer is er nauwelijks vermogen en boven de 3000 toeren schokt ie ontzettend (alsof er te weinig brandstof bij de ejectoren aankomt) . De melding in VCDS:
1 Fault Found:
000135 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 - 000 - Too Low - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 75790 km
Time Indication: 0
Date: 2063.14.05
Time: 18:52:26
Freeze Frame:
RPM: 1628 /min
Load: 43.5 %
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 98.0°C
Temperature: 11.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.097 V
Readiness: 0000 0000
Nu is natuurlijk de vraag: Wat zou er aan de hand zijn? Is er een vaak voorkomende oorzaak voor dit probleem met de brandstofdruk bij een 1.8 TSI van 2011?