Regel 1/één bij ladingzekering is: als het even kan, opsluiten die handel - zorgen dat er geen bewegingsruimte voor, achter of naast is. Zoals de Duitsers dat zo treffend omschrijven: formschlüssige Ladungssicherung.zelfs bij een noodstop kan bijv. een klein koffertje in zo'n bak een snelheid/kracht krijgen die vergelijkbaar is met een zak cement die je van een 60meter hoge toren gooit.
Nee sorry, ik heb 3 zonen 2 tieners en 1 van 8. Maar wij krijgen gewoon alles in de kofferbak met de rollo dicht. Naar wintersport en ook in de zomer vakantie.Jij hebt zeker geen dochters? En daarnaast: een O2 is maar 590 liter.
Ik kan kiezen:
1. de bagageruimte tot het dak vol (ik heb een scheidingsnet) en nog wat tassen los over de rest van de auto
2. laadruimte vol tot ongeveer dat rolding, nog een goed zicht rondom, dakkoffer op het dak, geen spullen in de rest van de auto
Optie 2 is een stuk comfortabeler.
Ik kam meestal in de badkamerspiegel...ik kam echt niet zonder me binnenspiegel!
Dat eten in Frankrijk is eng joh!Of ligt daar de halve AH in.
Onzin natuurlijk.auto's met twee dakkoffers. Volgens mij zijn auto's daar niet op gebouwd.