Beschermhoezen rugleuningen Sportline

bobvb

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar beschermhoezen of iets dergelijks voor een sportline interieur. De sportstoelen zorgen ervoor dat bijna geen enkele van de standaard oplossingen goed blijft zitten. We hebben 3 jonge kinderen op de achterbank en ik wil graag de stoelen beschermen van hun schoenen. Heeft een van jullie hier al een goed product voor gevonden? Bonus: als er een telefoon of tablet in kan.

Groet Bob
 

JCS88

Nieuw lid
Hi Bob,

Ik moet ze nog testen voor mijn Enyaq die onderweg is, maar ik heb adapters bij Kopacek besteld voor sportstoelen + tablethouders. Daarmee los je een deel van je issue op.

Voor de hoes: ik weet er geen, maar wat als je een zwart hoeslaken van een kinderbed-maat pakt? Niet het chiquest, maar wellicht een passende tijdelijke oplossing?
 

kuka

Lid
Hier ook een bekend probleem. Ik heb net ook weer zitten poetsen. Leeftijd 7 en 3. Door de zitverhoger en kinderstoel zitten de kids ook met hun schoenen hoger en “schuren” ze langs de achterkant van de stoelen. Ik ben ook aan het zoeken naar een oplossing die geen afbreuk doet aan de mooie sportline stoelen. Ik heb op dit moment nog niks gevonden maar help je graag mee zoeken. Mocht ik iets tegenkomen zal ik dat hier posten. Mocht jij iets vinden dan verneem ik dat ook graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Pindasaus

Forumguru
Houd er rekening mee dat er airbags in de zijkant van de stoelen kunnen zitten. Als dat het geval is, mag die zijkant niet bedekt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: kuka

kuka

Lid
@Bob Wellicht is dit een optie. Heb je direct opbergplek voor de kids. Weet niet of deze op de Sportline past of dat men ook een Sportline variant heeft.

https://www.kopacek.com/nl/merchand...tie-kinder-autostoel-organizer-iv#description

chld-org-blk.jpg
 

Smeeuwis

Donateur
Ik zag dit in de camper van mijn buren. Gaan helemaal om de stoel heen.


Mss. is dit iets, ik heb niet gekeken naar prijzen, pasvorm, kleuren etc.

Overigens is de achterzijde van de Enyaq sportstoelen van kunstleer en heel makkelijk schoon te maken. Ik heb met wat vieze dingen lopen sjouwen afgelopen weekeinde, naar de stort, en paar vuile strepen waren er zo vanaf met een beetje allesreiniger in warm water.
 

bobvb

Nieuw lid
Dankjewel allemaal voor de reacties. Ik heb nog even zitten zoeken maar het lijkt erop dat er inderdaad een airbag in de stoel zit. Dank @Pindasaus
SKODA_ENYAQ_COUPE_iV_Safety.jpg
Daardoor valt de optie die ik zocht ( die van @Smeeuwis ) af.

@kuka We hebben nu voor deze oplossing gekozen van Herzenskind. Kwaliteit is goed voor een zeer vriendelijk prijsje. En de zijkant met airbag blijft volledig vrij van riempjes.

Groet Bob
 

Bijlagen

  • IMG-20240514-WA0013.jpg
    IMG-20240514-WA0013.jpg
    216,6 KB · Weergaven: 19
Bovenaan Onderaan