Besteld, Octavia Elegance Businessline 1.6TDI DSG

micky

Forumguru
Vandaag goedgekeurd en besteld bij de Leasemaatschappij:cool:

naast alle heerlijke standaard onderdelen van de Elegance Businessline:

Bagagepakket
Travelpakket
DAB
Drive setup
Sunset
Sierlijsten Burlwood
Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurderstoel
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Lane Assist
Panoramisch glazen schuif-/kanteldak
Schakelpaddles voor DSG incl. 3 spaaks multifunctioneel lederenstuurwiel

Race Blue Metallic
Alcantara/lederen bekleding Beige
18" Golus velgen
3cm verlaging Eibach
13 polige afneembare trekhaak (Jaeger)

:yeehaa::yeehaa:

Laatst bewerkt:

micky

Forumguru
Ik schud dit draadje maar even weer op, zoals bekend, morgen komt mijn blauwe Engel, ik zal hier foto's plaatsen, mijn bevindingen en aanpassingen de er eventueel gedaan gaan worden.

micky

Forumguru
Zo trof ik haar aan bij de dealer vanmiddag (woensdag), vanochtend binnen gekomen en door het lange wachten heeft de dealer alles op alles gezet om hem morgen (donderdag) af te leveren, gedaan moest worden afleverbeurt, Eibach verlagen, andere velgen, letters achterklep verwijderen, afneembare trekhaak en uiteraard poetsen.

Laatst bewerkt:

Mitico

Actief lid
Ziet er top uit hoor, daar ga je een hoop plezier aan beleven! Alleen nog even die type aanduidingen eraf

Mitico

Actief lid
Ziet er top uit hoor, daar ga je een hoop plezier aan beleven! Alleen nog even die type aanduidingen eraf

micky

Forumguru
HAHA, @Mitico, dat staat ook in mijn tekst, die wordt/is verwijdert door de poetser, morgen bij het ophalen is het zeker weg :tongue:

Mitico

Actief lid
Oeps, overheen gelezen! Je kan niet slapen nu zeker? Hahahaha, heel veel (rij)plezier en veilige kilometers gewenst, mooie bak hoor!

ertromp

Forumguru
Ben benieuwd @micky naar je ervaringen ten opzichte van de Volvo die je nu rijdt en de Audi's die je gereden hebt. Keep us posted!

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@micky in een ander topic heb ik me al positief over je bolide uitgelaten, maar bij deze nog een keer, deze behoort tot het lijstje van de mooiste O3's van dit forum. De combi ex- en interieur vind ik een dikke prima :thumbsup:
Veel plezier vandaag bij de aflevering en heel veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

Bovenaan Onderaan