Bijna een nieuwe OC3

e-wal

Lid
Hij staat al op kenteken, maar er moeten nog heel wat opties achteraf worden ingebouwd. Ik ben dus in afwachting van een nieuwe OC3 Combi GLBL.

Het doel was om hem deze maand geleverd te krijgen, maar het plannen van de in te bouwen opties is blijkbaar erg lastig. Hoewel de maand natuurlijk nog niet voorbij is.

Hierbij een foto van de MAK site zoals hij er straks ook echt uit komt te zien (zie ook Avatar)

Ondertussen ben ik op dit forum aan het lezen wat er nog kan worden aangepast en ben ik voorbereidingen aan het treffen om de deuren en achterklep zelf te ontdreunen en geluidsabsorptie aan te brengen.

Bijlagen

• FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 47

Cordoba

Forumguru
Belangrijkste is dat ie op kenteken staat (ik neem tenminste aan dat je lease-rijder bent), en dat ie door de drukte bij de dealers en aanverwante bedrijven misschien iets later echt klaar is, dat betekent dat je daarna dubbel geniet.

e-wal

Lid
Ja klopt, wachttijd viel overigens mee. De dealer had de Octavia al een paar maanden eerder gekocht of productieplek gereserveerd. Ze hebben dan tot een paar weken voor productie de tijd om de definitieve bestelling door te geven. Hij is half september besteld en ik kreeg 11 november een mail dat hij in die week werd geproduceerd. 4 december een mail met kenteken.

Best netjes vind ik

DVDguy

Forumguru
welkom%20forum.gif

gbbosma

Forumguru
Welkom @e-wal, op dit mooie Skodaforum. Poeh, Poeh, jou O3 ziet er echt
geweldig uit..:thumbsup:. Maaruh, krijgen we nog meer foto's, we zijn er dol op.;)

Bovenaan Onderaan