conv.mode maxidot????

aiva tco adoks

Forumguru
Hallo Net nieuw op forum
Zeer tevreden over mijn octavia business elegance 06

Vraag: in mijn maxidot kan ik conv.mode op
on/off
all
driver

zetten..

Ik heb geen idee wat hiermee bedoeld word.
Zelf merk ik ook geen verschil op welke mode die staat.
Graag reactie

Een tevreden octavia rijder

Rallye

Forumguru
Volgens mij gaat dit over de centrale deurvergrendeling. Alle deuren open of alleen de bestuurdersdeur.

guitar_billy

Senior Member
is dit in relatie met anti-car-jack dan?
want ik heb deze optie niet in het maxi-dot (ook geen anti-car-jack).

mijn auto moet bijna hetzelfde jaar/uitvoering zijn als van topic starter...

Rallye

Forumguru
Waarschijnlijk is de on/off-functie inderdaad de anti carjack: als je wegrijdt gaan boven de 15 km/h de deuren op slot.

hemi24

Forumguru
Even weer terug naar het begin:

Conv. mode is volgens mij de automaatfunctie van de raambediening, oftewel dat de ramen automatisch helemaal omhoog of omlaag gaan als je de schakelaar iets langer ingedrukt houdt en loslaat...

Probeer maar even!

Darkside

Forumguru
Volgens mij vallen er meerdere zaken onder het kopje Convenience (comfort):
Blz 26 handleiding: Rainclosing
Blz 39 handleiding: Centrale vergrendeling. Alle deuren of Individuele deur. En automatische vergrendeling

Captain Hook

Forumguru
Ik zeg maar 1 ding: RTFM. :winkie:

misschien moeten tevreden Octavia rijders ook het instructieboekje eens lezen, dan word je nog tevredener... :smirk:

hemi24

Forumguru
Heren, voordat jullie RTFM zeggen zelf ook even lezen: Topicstarter heeft een O2 uit '06, en daar staat het niet zo duidelijk in The f**king manual...

Dus als iemand nog (waardevolle, aanvullende) suggestie heeft?!?

hemi24

Forumguru
Kaptein: heb ze beide op m'n computer staan, maar volgens mij komt het plaatje uit de manual van de facelift of niet?

Blijf erbij dat het de automaatfunctie is van de electr. ramen.

Darkside

Forumguru
Heb geen handleiding van een 06 model.
Had ik overheen gelezen dat het om een PFL ging.
Kans is groot dat het idd met de ramen te maken heeft.

aiva tco adoks

Forumguru
Net thuis gekomen en meteen alles getest. Dealer wist het ook niet???!!!

Ramen gaan gewoom open en dicht ook met de sleutel als die lang wordt ingedrukt.
(Maakt niet uit op welke mode die staat.

Zelfs geprobeerd de beveiligings mode van de ramen hand ertussen en kijken of het raam weer naar beneden gaat ( je moet er wat voor over hebben om skoda te rijden!!) Maakt niet uit in welke mode die staat

Auto gaat bij 20 km/h dicht en gaat weer open als de sleutel eruit gaat (heeft hier niks mee te maken is een ander menu wat ik aangevinkt heb.

andere vraag wat betekend RTFM???

Mochten jullie nog ander optie's hebben ik hoor het wel
bedankt

hemi24

Forumguru
...en hoe staat het met de volgorde van ontgrendelen van de deuren? (deze optie is toch pas beschikbaar bij modelen vanaf 2007!?!?)

Toch ben ik van mening dat het het automatisch helemaal openen en sluiten van je ramen is bij bediening van binnenuit, maar het kan zijn dat je dit bij het desbetreffende knopje op het portier moet proberen...

Dus gaan ze door tot ze helemaal open of gesloten zijn als je het desbetreffende knopje na ca 2 sec weer los laat?

Net thuis gekomen en meteen alles getest. Dealer wist het ook niet???!!!

Ramen gaan gewoom open en dicht ook met de sleutel als die lang wordt ingedrukt.
(Maakt niet uit op welke mode die staat.

Zelfs geprobeerd de beveiligings mode van de ramen hand ertussen en kijken of het raam weer naar beneden gaat ( je moet er wat voor over hebben om skoda te rijden!!) Maakt niet uit in welke mode die staat

Auto gaat bij 20 km/h dicht en gaat weer open als de sleutel eruit gaat (heeft hier niks mee te maken is een ander menu wat ik aangevinkt heb.

andere vraag wat betekend RTFM???

Mochten jullie nog ander optie's hebben ik hoor het wel
bedankt
RTFM = Read The Fucking Manual

remcee

Lid
Comfort mode is wanneer je de AB gebruikt om de deuren te openen, te kunnen kiezen of je alleen de bestuurdersdeur of alle deuren wilt openen.

Bovenaan Onderaan