Dit ben ik!

brhahlen

Actief lid
Jullie hadden natuurlijk een foto verwacht, gezien de titel, maar nee, helaas.
Wat hier wel komt: mijn voorstel-topic!

Mijn naam is Ben, 31, getrouwd, geen kinderen, werkzaam in de IT.
Bij mijn vorige werkgever heb ik een Skoda Fabia Greenline Businessline gereden en ik was best gecharmeerd door de prijs/kwaliteits verhouding.

Toen ik bij mijn nieuwe werkgever begon, mocht ik een nieuwe auto uitzoeken. Dat is de Skoda Octavia Combi geworden.
Gezien mijn "niet zo geweldige" rug, wilde ik heel graag de elektrisch verstelbare stoelen, wat direct betekende dat ik in de 20% categorie kwam, dus toen ook maar heel veel vinkjes aangezet :)

In bestelling, sinds week 18:
Type: Octavia Combi 1.6TDI DSG EBL
Kleur: Topaz Brown
Pakketten: Bagage, Safety, Functie
Opties: Panorama Dak, Elektrische Voorstoelen, Elek. Achterklep, Drive Setup, DAB+, Sunset, Schakelpaddles + 3-spaak stuur
Accessoires: Lederen Bekleding - Dakota Beige, bruine stiksels, Koelbox, Kledinghanger

Nu was ik in de veronderstelling dat ik ook de verkeersbordherkenning zou hebben, maar blijkbaar zit dat in het Travel-pakket, wat ik niet besteld blijk te hebben. Of het zit er wel op en is dat een mooie verrassing, maar dat zien we over een week of 3.

Zoals boven gezegd: over een week of 3 de levering, deze week, 40, wordt de auto geproduceerd en in week 43 wordt deze bij de dealer afgeleverd. Dus daarna meer :)

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Ben. Wat de verkeersbordherkenning betreft: als er niet teveel hardware ontbreekt, is het misschien alsnog mogelijk, maar als er modules en andere zaken aangepast moeten worden, is het al gauw een (te) dure grap. De dealer zal waarschijnlijk zonder meer zeggen dat het niet mogelijk is, maar er zijn zoveel forumleden met 'onmogelijke' aanpassingen dat één auto extra met 'onmogelijke' zaken niet meer opvalt.

brhahlen

Actief lid
:bloemen:Welkom Ben. Wat de verkeersbordherkenning betreft: als er niet teveel hardware ontbreekt, is het misschien alsnog mogelijk, maar als er modules en andere zaken aangepast moeten worden, is het al gauw een (te) dure grap. De dealer zal waarschijnlijk zonder meer zeggen dat het niet mogelijk is, maar er zijn zoveel forumleden met 'onmogelijke' aanpassingen dat één auto extra met 'onmogelijke' zaken niet meer opvalt.
Thanks voor de tip.
Ik vermoed dat de benodigde hardware ervoor ontbreekt, want je hebt er de camera voor nodig die Lane Assist ook doet, maar die heb ik dus ook niet :)
Maar ja, we zien het wel. Rustig aftellen.

@Iedereen: Dank voor het welkom-heten.
Over een week of wat een update, met foto's van de auto :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Ik weet dat de eigenaar van Vagtechniek, zowel lane assist als bordherkenning achteraf heeft ingebouwd in zijn eigen auto (Passat). Dus als je het echt wil, is dat degene die je kan helpen.

Bovenaan Onderaan