Ervaring met superskoda

Gazole

Lid
Voordat ik mijn Fabia Combi GL kreeg heb ik al dorpellijsten besteld bij Autostyle. Om kort te gaan: men kon niet leveren en hield mij aan het lijntje (ik had wel al betaald). Als ik belde of mailde kreeg ik als antwoord dat het binnen een week geleverd zou worden, maar de levering bleef telkens uit. Ook verschuilt dit bedrijf zich achter zijn leveranciers. Uiteindelijk heb ik, nadat ik een klacht had ingediend bij Thuiswinkel waarborg, mijn geld terug gekregen. Omdat ik geen zin heb om nogmaals met een onbetrouwbare leverancier in zee te gaan, wil ik jullie vragen naar ervaringen met Superskoda. Is dit bedrijf aan te raden? Wat zijn de ervaringen met de levertijd en de kwaliteit van het geleverde?
Ik hoor jullie ervaringen graag!

Ridley

Forumguru
Al diverse keren besteld: doen wat ze beloven en redelijk snel ook nog eens. Kwaliteit van de producten ook top, kortom aanrader van mijn kant. Zie mijn foto's van dorpellijsten Fabia in de showroom.

CDK

Forumguru
Hier is al het nodige over gezegd en geschreven op dit forum, check maar eens met de zoekfunctie.....
Maar superskoda is ok :thumbsup: ook al is de bestelling niet compleet of per ongeluk iets verkeerd geleverd, na een mailtje in het Engels wordt het keurig opgelost. :jaja:

Joske

Forumguru
Vloeiend Tsjechisch kunnen is een pluspunt, dat vergemakkelijkt de communicatie met het bedrijf ;)

Maar met wat gebroken Engels zullen jullie elkaar nog beter kunnen begrijpen. :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

gbbosma

Forumguru
Heb nu 3 keer wat gekocht/besteld bij SuperSkoda.com en alle drie
de bestellingen binnen 3 werkdagen in huis. Snelle levering van de bestelde
goederen, De kwaliteit is prima van mijn bestelde producten en het maakt een Octavia
ook nog eens mooier.
Dit zijn mijn gekochte producten:
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-MEGA-powered-LED-dome-light-for-your-trunk http://www.superskoda.com/octavia-i...ii-stainless-steel-center-console-rim-milotec
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-04-11-STAINLESS-STEEL-lightswitch-ring-KI-R
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-seat-handle-badge-OCTAVIA-II

turboturbo

Forumguru
Ik heb eens een verkeerd geleverd item gekregen. Na 3 mails verspreid over 1 week geen reacties (ik had in Engels gemaild)

Daarna dus maar een klacht of geschil geopend bij PayPal. Nog diezelfde dag kreeg ik een reactie dat het geld teruggestort werd en in hoofdletters 'keep the item; do not send it back. Sell it yourself' Dat dus gedaan en mijn geld kreeg ik ook netjes terug.

CDK

Forumguru
Een klein jaar geleden waren ze nog niet in staat om in redelijk Engels te communiceren, maar dat gaat nu gewoon goed!

paultie

Forumguru
@staal dat moeten haast wel de pedalen zijn voor de rapid ;)

De bestelling bij mij is ook goed gegaan alleen waren twee van mijn dorpellijsten wat beschadigd door de footrest.
Wel een mail gestuurd maar geen reactie. (had misschien wat vaker kunnen mailen)

CDK

Forumguru
@staal dat moeten haast wel de pedalen zijn voor de rapid ;)

De bestelling bij mij is ook goed gegaan alleen waren twee van mijn dorpellijsten wat beschadigd door de footrest.
Wel een mail gestuurd maar geen reactie. (had misschien wat vaker kunnen mailen)
Nogmaals mailen en refereren naar voorgaande mail én een foto toevoegen, moet goed komen hoor!

staal

Actief lid
Nee Paultie, nog niet de pedalen, het zijn de instaplijsten en de chromen rand die onderin de bumper komt.

turboturbo

Forumguru
Als ze niet reageren op je mails, een geschil openen via Paypal. Dan reageren ze heeel vlot kan ik je vertellen ;) Uit ervaring.

paultie

Forumguru
nu via paypal netjes een geschil geopend en gelijk een reactie van Superskoda.

Ben benieuwd of ze nieuwe sturen.
Keep you posted.

• Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Ik kreeg toen m'n geld terug met in caps lock letters de mededeling erbij 'keep the item, don't send ik back. Sell it yourself if you want' :facepalm:

turboturbo

Forumguru
De onkosten van de misgelopen maar gedeelde verzendkosten + plus de verzendkosten naar de nieuwe eigenaar, dacht ik.

Bovenaan Onderaan