Fabia Combi 1.4 Comfort 2001

insomnia

Actief lid
Na lang zoeken eindelijk gevonden.

Al tijden op zoek naar een schikte 2e auto ter vervanging van mijn Mazda Demio. Niets mis met de Mazda maar wat meer luxe en comfort was wel welkom.

uiteindelijk geslaagd in het Oosten van het land.

Het moest een oranje worden, met airco, met trekhaak, open dak zou leuk zijn, centrale deurvergrendeling een pré.

ik heb nog niet echt goede foto's maar onderstaande geven al wel een indruk van de auto. zal zsm betere/meer foto's maken ook samen met de auto van mijn vriendin (heeft een Fabia II)

DSC_2212_zpse6ffe1a2.jpg

DSC_2209_zps66b1ff64.jpg

DSC_2207_zps4e3e0c97.jpg

DSC_2208_zpsc884ca07.jpg

DSC_2205_zps10129579.jpg

turboturbo

Forumguru
Vind dit altijd een van de mooiste kleuren van de Fabia I.

Mist er nou een sierpaneeltje rechts langs de zijkant van de radio?

turboturbo

Forumguru
De foto is wat donker rondom het DIN raampje, maar er lijkt een stukje te missen, als ik het zo bekijk. Ik weet dat toevallig omdat ik die er zelf vorige week afgehaald heb ivm plaatsen van een bekerhouder op die plek....

Maar ik kan me natuurlijk vergissen. Kun je een iets duidelijkere foto van de midden console plaatsen?

Cordoba

Forumguru
Een stel leuke opties erop zoals stoelverwarming en dakraam. Welke motorisering heb je?

Ook ik heb het idee dat het aan de rechterkant niet helemaal klopt met de afdekstrips rond de radio.

insomnia

Actief lid
Komend weekend staat hij eindelijk voor de deur. Ik zal meer/duidelijkere foto's plaatsen

Het is een 1.4MPI met zoals te zien net125dkm op de teller.

insomnia

Actief lid
Vanaf (pas:cry:) komend weekend staat de Fabia 1 voor de deur, zal dank zsm voor meer en betere foto's zorgen.

Het is een 1.4 mpi, simpel en (hopelijk) geen gedoe. (ben nooit al zo van de pk's voor 4-wielen geweest)

insomnia

Actief lid
Ow en de daily van mijn vriendin die om meer dan duidelijke redenen Kermit heet
IMG_20121112_103851_zpsocuktbzq.jpg

DSC_0028_zpszdcqilby.jpg

Naamsuggesties voor de oranje zijn welkom :jaja:

mijn weekend/vakantie speelgoed/trots
P8272528_zps55844fce.jpg

Mijn weekend/knutselspeeltje
DSC_1197_zps5696418b.jpg

Joske

Forumguru
Leuke verzameling bolides heb je daar, zowel op 4 als op 2 wielen ;)

proficiat met de Fabia 1

ohja, om in de muppet show-sfeer te blijven, waarom noem je hem niet Animal? :D

insomnia

Actief lid
Hahahaha

Ik vond agent orange ook net te twijfelachtig.

Daarbij will ik ook een sticke voor onder knipperlicht laten maken dus dat moet wel ook met de naam kunnen.

Bovenaan Onderaan