insomnia
Actief lid
Nog een foutcode topic
Bij aankoop was het niet warm maar/en heeft de airco het voor mijn idee goed gedaan... De eerste paar 100 km's kwam er koel en aangename lucht uit de ventilatie. Laatste tijd wat warmer en merkte ik dat het toch niet helemaal okee was.
Airco aan de waicopomp bij de garage gehad en laten bijvullen. Er zat maar 80 ipv 580 in (of zoiets wat de monteur zei) Na bijvullen helaas niet het gewenste resultaat... Aan de VCDS gehangen en er kwam foutcode 00818 uit (temperatuursensor achter verdamper G263. "G263 mogelijk defect/bedradingen en/of aansluitingen defect")
Nu vind ik via Google dit:
Dit ziet er uit als hetzelfde als mijn probleem. Iemand hier ervaring mee? Zal dit bij mij mogelijk oplossing zijn? (sensor Q0907543 D vervangen)
Alvast bedankt
Bij aankoop was het niet warm maar/en heeft de airco het voor mijn idee goed gedaan... De eerste paar 100 km's kwam er koel en aangename lucht uit de ventilatie. Laatste tijd wat warmer en merkte ik dat het toch niet helemaal okee was.
Airco aan de waicopomp bij de garage gehad en laten bijvullen. Er zat maar 80 ipv 580 in (of zoiets wat de monteur zei) Na bijvullen helaas niet het gewenste resultaat... Aan de VCDS gehangen en er kwam foutcode 00818 uit (temperatuursensor achter verdamper G263. "G263 mogelijk defect/bedradingen en/of aansluitingen defect")
Nu vind ik via Google dit:
topic op problemcar.nl zei:A) 00818 - voeler uitstroom temperatuur verdamper (G263)
- 30-00 onderbreking/kortsluiting met plus.
Airco werkt niet en ik heb constant deze foutcode
B) Uitstroom temperatuur sensor vervangen. probleem is dan opgelost. het klopt dat je airco dan niet werkt.
Lastig bij komen trouwens. Plaat onder het stuur uitbouwen. en dan zit die helemaal bovenin het kachelhuis moet je op je rug liggen en dan kun je hem zien zitten. kwartslag draaien en je pakt hem eruit. volgens mij moet je ook je comfortregelapperaat even eruit halen zodat je wat meer ruimte hebt. zit naast het gas pedaal.
succes.
A) onderdeelnr?
B) Q0907543 D. kosten 18.20 ex btw.
Dit ziet er uit als hetzelfde als mijn probleem. Iemand hier ervaring mee? Zal dit bij mij mogelijk oplossing zijn? (sensor Q0907543 D vervangen)
Alvast bedankt