Flit
Lid
Bij registratie verklaar je ook dat je je zult houden aan de huisregels van het forum.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/skodaforum-nl-huisregels.11311/
1. Registratie
- Het e-mail adres waarmee je registreert is niet voor andere bezoekers zichtbaar. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt. Een uitzondering hierop is bij het overtreden van regel nr.3.
- Het wordt erg op prijs gesteld als nieuwe leden zich eerst voorstellen in onze Meet & Greet voordat ze andere postings plaatsen.
- Per gebruiker mag slechts 1 account worden aangemaakt. Het hebben van een 2e identiteit of het delen van één account met meerdere personen is niet toegestaan en zal worden gedetecteerd.
- Bij het registreren en het plaatsen van berichten wordt jouw IP-adres gelogd.
- Het registreren, puur en alleen om iets te posten in ons (ver)kooptopic, is niet de bedoeling. Postings die daar gedaan worden als 1e en enige posting zullen niet worden goedgekeurd, net zo lang to de poster elders op het forum heeft gepost en/of zich tenminste netjes heeft voorgesteld in het Meet & Greet topic.
- Nickname aanpassingen: Dit is éénmalig mogelijk door een verzoek in te dienen bij Pasqual. Terug naar de oude naam is daarna ook niet meer mogelijk!
Ik heb het jou vriendelijk gevraagd, mijn 2e reactie was absoluut niet passief-agressief of wat dan ook. Maar ik verzin de regeltjes niet hoor, ik geef het alleen maar even mee.
Maar zoals ik al zei, het is duidelijk genoeg, dank u
Vandaar dat ik mijzelf even voorstel. Ben in de running voor zo'n nieuwste Skoda Superb, of een Mercedes. Ik zoek comfort en ruimte met een gevoel van luxe. Geschikt voor een jong gezin.
De naam is Davy, 37 jaar uit Hedel (net boven Den Bosch).
Laatst bewerkt: