Hai

Flit

Lid
Bij registratie verklaar je ook dat je je zult houden aan de huisregels van het forum.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/skodaforum-nl-huisregels.11311/

1. Registratie
  • Het e-mail adres waarmee je registreert is niet voor andere bezoekers zichtbaar. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verstrekt. Een uitzondering hierop is bij het overtreden van regel nr.3.
  • Het wordt erg op prijs gesteld als nieuwe leden zich eerst voorstellen in onze Meet & Greet voordat ze andere postings plaatsen.
  • Per gebruiker mag slechts 1 account worden aangemaakt. Het hebben van een 2e identiteit of het delen van één account met meerdere personen is niet toegestaan en zal worden gedetecteerd.
  • Bij het registreren en het plaatsen van berichten wordt jouw IP-adres gelogd.
  • Het registreren, puur en alleen om iets te posten in ons (ver)kooptopic, is niet de bedoeling. Postings die daar gedaan worden als 1e en enige posting zullen niet worden goedgekeurd, net zo lang to de poster elders op het forum heeft gepost en/of zich tenminste netjes heeft voorgesteld in het Meet & Greet topic.
  • Nickname aanpassingen: Dit is éénmalig mogelijk door een verzoek in te dienen bij Pasqual. Terug naar de oude naam is daarna ook niet meer mogelijk!

Ik heb het jou vriendelijk gevraagd, mijn 2e reactie was absoluut niet passief-agressief of wat dan ook. Maar ik verzin de regeltjes niet hoor, ik geef het alleen maar even mee.

Maar zoals ik al zei, het is duidelijk genoeg, dank u :thumbsup:

Vandaar dat ik mijzelf even voorstel. Ben in de running voor zo'n nieuwste Skoda Superb, of een Mercedes. Ik zoek comfort en ruimte met een gevoel van luxe. Geschikt voor een jong gezin.

De naam is Davy, 37 jaar uit Hedel (net boven Den Bosch).

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Flit, bedankt voor het voorstellen Davy, @Joske bedoelde het niet zo slecht als jij het leek te interpreteren overigens, en hier is (gelukkig) iets meer of topic toegestaan als op andere fora, eigenlijk is het hier 1 grote familie, fijn dat jij daar ook deel van wil uit maken :thumbsup:
Eens een Superb altijd een Superb, dus ik zou nog maar eens goed nadenken als ik jou was ;)
Succes met je keuze!

• Leuk
Waarderingen: Rob

Flit

Lid
Waar voor je geld krijg je zeker met een Superb @Corné de Kluijver. Neemt niet weg dat andere merken op bepaalde vlakken duidelijk het beter voor elkaar hebben. Neem nu het interieur van Mercedes, of de afstelling van het onderstel. Daar hangt natuurlijk wel een grof prijskaartje aan. Het topic van jou bolide wat hij moet kosten. Daarvoor is toch heel wat anders mogelijk toch?

Eigenlijk zoek ik iets aparts als toekomstige aanschaf. Iets wat je niet in elke straat ziet staan. Dus zeker geen Octavia of Audi. Mercedes GLA beviel uitstekend tijdens een proefrit. Echter de ruimte is het grootste kritiekpunt. Standaard uitvoering 'lease' bezit al xenon, navigatie-syteem met bluetooth, audio-installatie, rondom parkeersensoren, etc. Rijklaar met een fraaie kleur op circa €40.000,-. Die lijkt mij toch ook wel aardig waardevaster als een Skoda?

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Het topic van jou bolide en wat hij moet kosten, daarvoor is toch heel wat anders mogelijk toch?
klopt, auto met diverse modificaties gaat dik over de 75k maar ik heb de ruimte nodig en geen ander merk kan me dit aanbieden zonder er nog eens 75k tegenaan te gooien en dat gaat dan weer boven budget ;)

• Leuk
Waarderingen: Rob

CDK

Forumguru
@Rob, helemaal correct ;) en er is simpelweg niets mis met Skoda als merk, veel waar voor je geld, zelfs bij die van mij, als je tijdens het speelkwartier een dikke duim van een Maserati rijder krijgt tijdens een Speed & Sound Contest dan lach je toch stiekem wel in je vuistje hoor in je Skoda :deuk:

Rob

Forumguru
Mee eens. Ik erger me altijd groen en geel aan de reacties op Autoweek.nl op artikelen over (een nieuwe) Skoda. Skoda bashing ten top. Veel van die types hebben denk ik vooral een issue met hun eigen imago

Octavia32

Forumguru
Denk het ook las ook al zoiets over de Superb van @Corné de Kluijver op het seat forum. Daar wordt de Superb ook afgeschilderd als wel willen maar het toch niet is. Alsof een ibiza of leon zo zaligmakend is die karretjes hebben geen zes pitter's. En zijn 1000 in een dozijn auto's.

Flit

Lid
Overal merk ik dat men voorkeuren voor bepaalde merken heeft. Liever ervaar en beoordeel ik een auto in wat ik zoek. Onafhankelijk wat er op de motorkap voor merk staat. Superb: kanshebber daarom. Proefrijden kan binnenkort neem ik aan. Skoda op voorhand minachtig over doen zullen wel mensen van op-leeftijd zijn. Want dan willen ze zeker wel in een VW rijden?

:sterretjes:

@Corné de Kluijver: neem aan dat je vrijwel altijd voorin de auto zit? Want legio auto's bieden tegenwoordig voorin erg veel ruimte. Achterin wordt dat een ander verhaal. Geniet er nu van hoor die kar. Alleen niet schrikken als je hem ooit in wil gaat ruilen van de afschrijving. Dat is meestal toch de grootste kostenpost. Voor wat hij je gekost heeft koop je 2 stuks superbs met erg goede uitrusting..

Ps. I k (wij) rijd(en) nu een auto van bouwjaar '98. Civic station. Bevalt eigenlijk nog steeds super. Echter willen we wel eens een nieuwe. Splinternieuw hoeft niet eens persee. Zeer jong gebruikt uit het buitenland is ook een optie.

We zoeken een full-option auto voor een jong gezin. Iets aparts. Superb, Mercedes GLA, Jeep Renegade, etc..

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan