Hallo allemaal!

Scout15

Actief lid
In plaats van een ander topic te vervuilen is het misschien handiger om mijzelf even voor te stellen.

Mijn naam is Ronald, 34 jaar, woonzaam in Tsjechie en sinds kort lid van dit forum. Reeds meerdere Skoda Octavia's gereden waaronder een O2 2.0TDI RS en sinds afgelopen vrijdag mijn nieuwe wagen een Octavia Scout 2.0TDI(150pk) Op dit moment op winterbanden en voor de zomer ligt er een setje Nivalis 17" te wachten.

full

full

full

full

full

full

Op een hoop veilige en leuke kilometers.

Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
Welkom Ronald, echt een prachtige uitvoering. De kleur icm Scout uitvoering vind ik echt geslaagd

CDK

Forumguru
welkom Ronald en bedankt voor je voorstelling! ik had reeds gezegd dat je een mooie auto had, maar bij deze nogmaals ;) op de foto van je stuurwiel lijkt het leder beschadigd te zijn, klopt dat?

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Ronald, en een aantal opvallende zaken op de foto's: chromen spiegelkappen heb ik bij Skoda tot nu toe alleen op de kleinere modellen gezien, en de 'Scout' vermelding op de pook heb ik ook nog niet eerder gezien. In elk geval het voordeel dat je vlakbij de Tjechische webshops zit.

Scout15

Actief lid
:bloemen:Welkom Ronald, en een aantal opvallende zaken op de foto's: chromen spiegelkappen heb ik bij Skoda tot nu toe alleen op de kleinere modellen gezien, en de 'Scout' vermelding op de pook heb ik ook nog niet eerder gezien. In elk geval het voordeel dat je vlakbij de Tjechische webshops zit.

Dankje! Deze opties komen niet uit een webshop, maar standaard op de scout uitvoering. :)

Oh en nog een vraagje Ronald.. Waarom staat er een kangoeroe op je kofferklep? :laugh:

Ja, de kangoeroe.. De dealer waar de auto vandaan komt heeft de kangoeroe als bedrijfslogo. Deze zit goed vastgeplakt en moet ik nog wat aandacht geven. :)

Bovenaan Onderaan