Inkoopactie marter afweersysteem

dutchman79

Senior Member
Ik heb toestemming van de fora admins om een inkoopactie voor een marter afweersysteem uit Duitsland op te zetten.
Hierover bestaat al een bijdrage van mij met foto's en meer informatie in het OctaviaII forum:
http://www.skodaforum.nl/forum/i/steenmarters-lusten-de-octavia-rauw.13344/page-12

Voor mensen met interesse in dit systeem:

Ik heb nu de derde keer een dergelijke set besteld en heb contact gehad met de eigenaar van het bedrijf dat deze sets in Duitsland te koop aanbiedt. (www.marder-sicher.de)
Ik heb een leuke korting kunnen bedingen met de voorwaarde dat ik zorgdraag voor de verzending binnen Nederland. Daar wringt de schoen meestal bij Duitse bedrijven, de verzendkosten naar Nederland zijn €17,- (naar Duitsland € 7,-)

De aanbieding houdt het volgende in:
  • Verzenden Nederland a €17,-
Ipv € 165,65 wil hij dit aanbieden voor €130 euro, op voorwaarde dat ik de verzending binnen Nederland zover regel.
Volgens mij is Kiala a €3,95 hier de goedkoopste (verzekerde) mogelijkheid.
Dat wil ik dan afronden naar €5,00 zodat in ieder geval mijn benzine e.d betaald word.

Dan zou eenieder met interesse in dit totaalpakket voor € 135 klaar zijn, ipv de genoemde € 165 als je zelf alleen bestelt.
De effectieve korting is daarmee €30,65, wat neerkomt op 18,5 %

Als er mensen geinteresseerd zijn aub melden bij mij per privé bericht.
Zodra ik 5 mensen bij elkaar heb wordt de eerste batch besteld. Ik zal in dit topic de status bijhouden

Geinteresseerden tot nu toe:
newwolf84

Bovenaan Onderaan