Interieurlijsten

Frenk21

Forumguru
ik heb sinds gisteren een S2 combi elegance (zie topic mijn auto)
Een hele mooie auto. Het enige minpuntje zijn de nephouten interieurlijsten.
Weet iemand of deze makkelijk te veranderen zijn of moet dan de hele deurpanelen vervangen worden?
Dit zal vast al eens gevraagd zijn op het forum, maar ik kan het zo snel niet vinden.
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb volgens mij ook al eens iemand langs zien komen die gewoon andere lijsten heeft besteld, en volgens mij ook al eens gelezen dat iemand ze wilde plasti-dippen. Ik weet niet meer of dit ook bij de Superb was, of een ander model.

Webshops waar je een goede kans hebt, om alternatieve strips te vinden:
- Superskoda
- Skodaparts
 

Pendragon

Forumguru
@Frenk21 ik heb het laten doen en om het mooi te krijgen zou ik het de volgende keer ook weer laten doen. Het kostte me voor de hele auto inclusief materiaal 70 euro.

@Cordoba: andere lijsten is geen optie, want de lijsten in de deuren kun je niet verwijderen, die bij het dashboard wel.
 

bobbl

Forumguru
@Frenk21 ik heb het laten doen en om het mooi te krijgen zou ik het de volgende keer ook weer laten doen. Het kostte me voor de hele auto inclusief materiaal 70 euro.

@Cordoba: andere lijsten is geen optie, want de lijsten in de deuren kun je niet verwijderen, die bij het dashboard wel.
Waar heb je dit laten doen?
 

KJvO

Forumguru
Helaas doen ze dit niet (meer), ik was daar enige tijd geleden :(
Ben wel verder opzoek gegaan, maar wegens tijd gebrek nog niet verder gekomen helaas.
 

Pendragon

Forumguru
@KJvO dan is het zeker niet meer, want bij mij hebben ze het toch echt gedaan (zie foto). Ik ben daar op een ochtend geweest en 2 jongens hebben mijn lijstjes gedaan.
 

Frenk21

Forumguru
Ik heb nu carbon 5d folie besteld bij TipTopCarbon.de en ga het zelf wrappen.
Kon dit type folie in NL nergens vinden. Ook de verzendkosten vanuit Duitsland zijn lager dan bij menig nederlandse webshop. Kan het daar per halve meter bestellen. En nee, ik heb geen aandelen, maar meld dit even voor iedereen die ook aan het zoeken is
 
Vandaag m'n wortelnoten plastic dashboard strips onderhanden genomen. De strips op de deuren zijn ook bijna klaar. Heb er 3M ALU structuur opgeplakt :)
Dash1.jpg


Dash2.jpg


Dash3.jpg
 
Bovenaan Onderaan