JD engineering

koreaan

Forumguru
Er is wat mij betreft maar 1 Vag tuner JD Engineering

Ze hebben mij wederom goed adviseert m.b.t. het vervangen van onderdelen (bougies, divertervalve, inlegfilter), deze zijn ook vervangen door JD.

Ook hebben ze de wellicht bekende kat-mod uitgevoerd en daarna op maat getuned.

resultaat 271 Pk en 420 NM

PS heb mijzelf net voorgesteld :)
 

Bijlagen

  • image001-1.png
    image001-1.png
    46,9 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Mooie uitdraai heb je! Wat jou betreft JD de beste tuner..., iedereen heeft bepaalde voorkeuren en JD behoort tot de top tuners op VAG gebied, maar staat mijns inziens niet eenzaam aan de top, er is absoluut meer als alleen JD, maar je bolide is daar in goede handen. Fijn dat je zo tevreden bent! Ik ben dat met TVS, anderen met Hartogh of Beek ;)
 

Race Eend

Forumguru
Hoi Bas,
Goed te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de tuning!
De Skoda is absoluut een waardige opvolger van jullie Polo GTI.

Groeten,
Mark

Ps: Pittige tante die vriendin van je! Er zijn er niet veel die 250kph op de klok durven te zetten!
 

sitechris

Donateur
Welkom hier! Mooie uitdraai :). En ja....ik ben ook zeer te spreken over JD. Zowel de kwaliteit als de service vind ik echt top!
 

koreaan

Forumguru
hallo allemaal,

dank voor jullie positieve reacties, ik heb geen ervaring met andere VAG tuners.
Ben via het GTI bij JD terecht gekomen wat zeer goed is bevallen zoals jullie hebben kunnen lezen.
Over tvs, hartog en van Beek lees ik inderdaad ook goede verhalen.

Haha ja mijn vriendin van mij is zo nu en dan een echt scheurijzertje!:)
Wij zijn ook erg tevreden met mijn keuze voor de RS!


Ben al langere tijd actief op t gti forum maar heb besloten ook "actief" lid te worden bij het Skoda forum.
Leek mij wel gezellig.


gisteren zelf ook nog een blokje om gereden, is wel verslavend!
"ik weet dat het allemaal nog sneller kan maar ik vind dit een mooi vermogen"
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Dat geldt niet voor iedereen, tenminste dat je meer wilt. Er zijn er ook genoeg die tevreden zijn en niet meer willen.

Er aan wennen, tja.. Dat duurt geen 100km.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik ben nog steeds niet gewend aan mijn vermogen, af en toe schrik ik er nog van hoesnel ik wegben ten opzichte van de rest. Met de langere DSG bak nu helemaal.

Kan deels ook komen dat het wagenpark in NL gemiddeld steeds langzamer wordt: :D

Bron Autoblog:
# 10 Frankrijk - 81 kW / 110 pk (1.592 cc)
# 9 Ierland - 81 kW / 110 pk (1.598 cc)
# 8 België - 84 kW / 114 pk (1.634 cc)
# 7 Spanje - 85 kW / 116 pk (n.b. cc)
# 6 Oostenrijk - 87 kW / 118 pk (1.648 cc)
# 5 Verenigd Koninkrijk - 93 kW / 126 pk (1.673 cc)
# 4 Finland - 96 kW / 131 pk (1.675 cc)
# 3 Duitsland - 101 kW / 137 pk (1.756 cc)
# 2 Zweden - 102 kW / 139 pk (1.787 cc)
# 1 Luxemburg - 109 kW / 148 pk (1.874 cc)

En Nederland?

Wij vallen met 79 kW (1.438 cc) buiten de boot.
 

Joske

Forumguru
Dat is eenvoudigweg te wijten aan jullie politiekers.. die houden blijkbaar zo niet echt van "rijplezier", misschien met een tandem door de polder ofzo, maar alvast niet met een leuke wagen ;).

@VEEJAY : wanneer ga je die mooie dynochart van je handtekening eens in het groot posten? Ik zou graag jouw koppelkromme en vermogensverloop eens goed willen bestuderen.. :laugh:
 

koreaan

Forumguru
5 april organiseert het gti forum een dag bij JD, heb en afspraak gemaakt bij Hans Sloot voor motor reiniging.
Wil de Skoda daarna nog een keer laten rollen, verwacht weinig tot geen verschil maar altijd leuk om te laten rollen.
Mocht er ergens een pk'tje gevonden worden laat ik het jullie weten.

PS organiseert het Skoda forum ook een dergelijke dag bij een tuner?
 
Bovenaan Onderaan