Ladies and Gentleman, i've got 'm!! O3 GL Combi

Dit is 'm dan!!
ImageUploadedByTapatalk1411930670.826496.jpg
ImageUploadedByTapatalk1411930695.227195.jpg
ImageUploadedByTapatalk1411930715.658475.jpg
ImageUploadedByTapatalk1411930749.994714.jpg ImageUploadedByTapatalk1411930782.383816.jpg ImageUploadedByTapatalk1411930806.248967.jpg

De Configuratie:
O3 combi greenline businessline met de volgende extra's:
- Black magic metallic lak
- Chromen raamomlijsting + dakreling zilver
- Licht pakket
- DAB
- Plus pack greenline
- 17 inch Crystal velgen
- Afneembare trekhaak
- Chroomlijst kofferklep
- Chroomlijst in ondergrill (zit er nog niet op, staat in backorder)

Eigen modificaties:
Led knipperlichten achter:

De eerste indrukken:
Ik vind hem erg geslaagd! Ik heb voor de zwarte kleur gekozen vanwege het feit dat de achterspoiler bij een GL altijd zwart is. Ik vind dat niet mooi bij andere kleuren. Bij een zwarte kleur vind ik veel chroom erg mooi omdat dit een mooi contrast vormt. Vooral de chromen raamomlijsting vind ik erg mooi staan. Sommige mensen houden hier niet van, maar ikke wel!

Het rijden:
Vind ik zeker niet tegenvallen. De motor pakt lekker op en begint vanaf 1500 toeren lekker te trekken. Moet nog een beetje wennen aan de koppeling, maar dat is gewenning. De auto is op kruissnelheid stiller dan een O2.

De "Spulletjes":
De Xenon vind ik erg mooi en geeft lekker veel licht. De dagrijverlichting is gaaf en geeft de auto een chique uitstraling. De Amundsen is prima en voor mij voldoende. In mijn vorige Octavia had ik de Columbus, maar gebruikte de extra mogelijkheden nauwelijks en ik vond het dus de meerprijs niet waard. De trekhaak vond ik belangrijker. Afneembaar zodat ie niet in het zicht is. En geinig dat je nu die zender logo's er in kunt zetten. Carkit, telefoon connectie en audio streaming werken perfect. Verder heeft deze auto alles wat het hartje begeert.

Wat valt er tegen:
De audio, en dan met name het hoge volume van de tweeters. Maar goed daar is al genoeg over geschreven. Ik ga nog even bedenken wat ik daar mee ga doen.

Is er nog wat te wensen?:
Ik ben al bij @Antera geweest voor wat Vagcom aanpassingen. Alleen de gordel waarschuwing vergeten..... Nu wil ik nog wat verlichting aanpassingen. Denk hierbij aan de led kofferbak verlichting, de led spiegelverlichting en led kentekenplaatverlichting. En ik hoop dat ik met het caravantrekken straks de Eibach verlagingset "nodig" heb. Want wat staat ie hoog op de poten.... En dan gelijk een set spacers erop.

Al met al ben ik een gelukkig mens, en ben ik trots op m'n nieuwe wagen! En mag ik van geluk spreken dat ik van m'n werkgever zo'n mooie wagen mag rijden!

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ziet er niet verkeerd uit Barrie :thumbsup: Altijd lastig om bij een zwarte auto de juiste en juiste hoeveelheid chroom-accenten te kiezen.

Laatst bewerkt:

NewO3

Forumguru
Achterkant zonder belettering en reclame rond kenteken maar met chroomstrip is zeer netjes en opgeruimd. Hmm denk dat ik toch dealer maar ga pingen om beletteting er af te halen.
Veel plezier ermee. Knappe wagen

Bovenaan Onderaan