Nieuw hier

AGTon

Forumguru
Middag allemaal,

A.s. vrijdag krijg ik mijn eerste skoda fabia combi uit '03 met 70.000 km op de teller. Ben erg blij hiermee want skoda staat altijd hoog op mijn lijstje ondanks mijn VW verafschuwing.

Ik had eerst een Twingo uit 97 maar mijn vrouwtje heeft die in elkaar gereden dus moest er iets anders komen. Dan maar meteen een stapje hoger dachten we. Aangezien we een deze jaren aan kinderen zullen beginnen was ons ook op een station gevallen. Altijd handig als je boodschappen en kind op hetzelfde moment mee neemt. Eigenlijk bleven er dan drie auto's over. Kia Rio, Peugot 206 en Skoda Fabia.

De Rio viel direct af, niet mooi en van binnen slechte kwaliteit.
De 206 vondt mijn vrouw niet mooi, en ik trouwens ook niet. Daar naast lees ik een hoop slechte resenties over de 206. Tevens ben ik nu wel bekend met de franse auto's en die hebben soms idd hun kuren.

Ik heb vroeger als hiker gewerkt en was direct verkocht toen ik een octavia moest wegbrengen. Heerlijke auto en veel ruimte voor het geld. Aangezien een octavia nog een beetje te hoog gegrepen is hebben we besloten om de Fabia te nemen. Rijd heerlijk en is ook leuk aangekleed.

Ik heb direct een vraag. Wat is een Stream radio ? Ik zie dat er hier veel over gepraat wordt, maar weet niet precies wat dit inhoudt ?

Alvast bedankt.

Michel

Forumguru
Welkom en veel plezier op dit forum en met jullie Fabia Combi.

Om je vraag over de Stream radio te beantwoorden: dit is de Skoda productnaam voor één van de radio/cd-spelers, die je bij een Octavia II kan bestellen. Op de Fabia is hij niet te leveren.

Zie onderstaande link:
Radio/CD-speler Škoda Stream - Octavia II

RSlogo

Actief lid
Leuk weer een Fabia combi, we kunnen bijna een Fabia combi club beginnen. Groetjes uit het zonnige zuide (sh.. het regent). /forum/images/graemlins/bye.gif

Fabia

† In Memoriam
Zit me net af te vragen zijn er meer Combi's dan Hatchback's verkocht? Er zitten op dit forum heel veel mensen met een Fabia Combi, waaronder ik zelf dus.

AGTon

Forumguru
Ik denk dat dit komt omdat Skoda een van de weinige is die in deze klasse een combi aanbied.

Hetzer

Forumguru
Wilkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en je zal veel (ruimtelijk) plezier beleven van je Combi

Octavia_II

Actief lid
Ook Nieuw hier

Heren/Dames,

ook ik ben (net) nieuwe hier. /forum/images/graemlins/bye.gif

Om ook mijn bijdrage aan deze (steengoede) site te geven heb ik al een "Tips en Tricks" draadje opgestart voor de Octavia II rijders onder ons.
Hier kunnen jullie dan ook al jullie tips en truukjes kwijt!

Zoals jullie misschien al hebben kunnen raden (mijn naam verbergt wat dat betreft niet veel) ben ik de trotse eigenaar van een fonkelnieuwe Ocatvia II ! /forum/images/graemlins/489.gif

Misschien dat we elkaar in de toekomst ergens op het forum nog tegenkomen en ik wens jullie dan ook allemaal veilige "skoda" kilometers toe.

Groeten,

Octavia_II

Bovenaan Onderaan