Nieuwe lid

comacchio

Nieuw lid
Goedenavond allemaal. Ik ben hier voor het eerst vanavond en wou me voorstellen. Ik ben een Brit (Schot) maar woon heel wat jaren hier in Nederland. Aanstaande dinsdag (15-4-2014) neem ik mijn nieuwste auto in ontvangst.... en 2008 Skoda Superb en ik moet zeggen, ik kijk er nu al naar uit. Ik was opslag verliefd geworden tijdens mijn eerste proefritje en verwacht heel wat jaren (rij)plezier samen mee door te brengen. Ik heb vooraf heel wat informatie ingewonnen over de Superb en moet zeggen, in bijna alle reviews die ik gelezen heb, de mensen waren zeer positief over een automerk waarvan in het verleden het beste advies was "loop maar heel gauw weg". Oh how times have changed.

groetjes,

Robert

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Robert :thumbsup:

pictures welcome ;)

(na het afleveren van de wagen uiteraard)

comacchio

Nieuw lid
Het is een Superb 1.9 tdi Comfort - ik maak nog wat fotos als ik het eenmaal in mijn bezit heb, dinsdag aanstaande.

comacchio

Nieuw lid
Thanks again for all the reactions..... leuk hoor. Ben de diverse rubieken aan het doorlopen en ben blij verrast met a) de gedrevenheid en b) kundigheid van de leden. Erg leerzaam en handig voor een nieuwe lid zoals mijzelf. Ik heb mijn auto bijna twee weken nu en moet zeggen, het is beslist geen miskoop geweest. Het is comfortabel, zuinig en eigenlijk heel plezierig om in te rijden. Heb ook ondertussen een Columbus ingebouwd en die werkt vlekkeloos - nu laten chippen en een MF stuur inzetten en "that's me for the next 5 years".

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
en @Der Einser heeft vast toch wel net, heel toevallig de perfecte set wielen voor jouw SuperB liggen zeker...
en vervolgens een ritje naar Breda bij @Antera voor de verlaging

et voila

de Skodaforumaandelenkoers is weer in stijgende lijn! :D:D

Bovenaan Onderaan