Nieuwe Uitlaat op mijn Superb III

Welk eindstuk op mijn Superb III


  • Totaal aantal stemmers
    89

Tuulster

Forumguru
De kogel is door de kerk! :D:jaja:
In maart laat ik een nieuwe uitlaat onder mijn Superb III zetten, met twee zichtbare eindstukken.:yeehaa:

De vraag is nu welke eindstukken gaan eronder?
Inmiddels heb ik na een hoop zoekwerk en veel vergelijken mijn keuzes gereduceerd tot drie. Ik ben erg benieuwd naar de meningen hier en ben daarom een poll gestart om dit eens te toetsen.

Ik zie de reacties heel graag komen en zal diverse foto's plaatsen van de mogelijke opties, wellicht inspireer ik er mede-forumgenoten en Superb III rijders nog mee. :pardon:

Dank voor jullie stem en mening!:thumbsup:
 

Tuulster

Forumguru
Op de Superb III zou het er "ongeveer" zo uit gaan zien

Huidig
upload_2016-1-23_17-19-0.png

AMG A45 open
upload_2016-1-23_17-22-58.png

AMG met dwars streep
upload_2016-1-23_17-23-25.png

Rond 8 cm satijn zwart
upload_2016-1-23_17-23-51.png
 

Bijlagen

  • open.jpg
    open.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:

tritus

Senior Member
Ziet er allemaal erg gelikt uit. Mijn voorkeur ging eerste instantie uit naar de amg open versie, maar nu ik de foto's er bij zie, stem ik voor optie 2, amg met dwarsstreep.
 

Edwin83

Senior Member
Ik zou optie 3 doen. Gewoon twee dikke pijpen. Oogt wat bruter en minder gestyled dan de amg.
Maakt het qua geluid nog uit?
PS vind optie 1 en 2 ook niet verkeerd hoor :-)
 

Skoda-MAN

Forumguru
Laten zoals het is, geen uitlaat zichtbaar want die zijn tegenwoordig in de ban.
En nu denken ze dat je elektrische fan bent:maakmegek:
 

RefleCs

Forumguru
AMG met streep alleen ben ik wel benieuwd hoe het zou staan als ze meer naar buiten staan (uiteinden van de "diffuser")
 

carfreak24

Forumguru
Hmmm. Ik ben benieuwd. Rond zeker niet zo snel mijn voorkeur omdat de vorm niet klopt met de uitsparing waar deze inkomt. Dan zijn die AMG dingen beter. 2 ronde vindt ik zelf het mooiste, maar past (zoals al eerder gezegd) niet bij de vorm van de bumper/onderplaat. De AMG met de streep lijkt me het beste. Succes.
 

Tuulster

Forumguru
AMG met streep alleen ben ik wel benieuwd hoe het zou staan als ze meer naar buiten staan (uiteinden van de "diffuser")
Ik heb ze er nu even ingeshopt op de plek waar de originele onder de 2.0 TSI ook zitten. Hier wil ik ze zelf ook hebben, als je ze verder naar buiten zet haal je de verhouding er uit vind ik......:arghh:
 
Bovenaan Onderaan