Ook ik zal me even netjes voorstellen

Base

Lid
Beste Skoda vrienden en vriendinnen.

Sinds enige tijd lees en schrijf ik mee op dit forum. Maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat het op dit forum gebruikelijk is om je netjes te introduceren, todat ik een topic las waarin iemand hierop werd gewezen.

Ik rij op dit moment in een Golf 6 en moet nog ca 4500 km voordat ik aan mijn contractuele kilometers zit en mijn golf mag inruilen voor mijn bestelde ( en inmiddels al bij de dealer afgeleverde ) Octavia 3 Combi Greenline Businessline in het niet zo populaire maar, naar mijn mening, wel erg mooie Topaz Metallic Brown. Door de malaise in de branch waarin ik werk ( bouw gerelateerd ) mogen wij geen extra opties meebestellen, dus ik was blij dat de GL BL de nodige voorzieningen standaard heeft.

er staan inmiddels 2 foto's in het topic wanneer krijg jij je octavia 3 combi geleverd. Ik zal deze op een later tijdstip ook nog in de showroom plaatsen.

Ik verwacht dat ik de auto in week 10 of 11 mag ophalen en zal dan wat meer foto's plaatsen.

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Welkom! Bedankt voor jouw introductie!

Voor de gemakkelijkheid mag je ook steeds je foto's hier in je eigen topic zetten hoor ;)

CDK

Forumguru
Welkom en bedankt voor je intro, succes met de laatste loodjes in de Golf en voor straks veel (rij)plezier met de Octavia toegewenst!

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Welkom hier. Leuke intro inderdaad. Nu maar hopen dat je 4500 km er snel opzitten, dan kan je lekker in de O3 Greenline gaan cruisen.

Groetjes... Willem-Jan

Base

Lid
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Hierbij een paar foto,s van mijn auto.
9yjezu2e.jpg
u2ava6eg.jpg

De laatste is de zwarte spoiler die op de greenline zit

Base

Lid
Bedankt voor de positieve reacties. Ben door het hele forum positief verrast veel humor en bijna geen wanklank te vinden. Jammer dat ik er tijdens de forum rit niet bij kan zijn.

h dejong

Actief lid
Welkom!

Voorheen zou ik zeggen, geef die golf maar 2-3 weken mee, dan was je door km's heen, maar dat gaat nu bij mij niet meer op :D

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom op het forum, en nog maar even doorbijten voor de laatste loodjes 'Golf'. Topaz is niet de meest voorkomende kleur, maar komt wel meer voor op het forum. Alvast veel plezier met de O3 toegewenst, maar dat komt wel goed.

Dnet

Senior Member
Welkom! Dat moet lastig zijn... weten dat de auto er al staat, maar toch nog blijven doorrijden in de oude auto...

Base

Lid
De km komt wel goed. Voordat deze week om is staan er waarschijnlijk weer ( van ma tot zo ) 1900 km bij. Gemiddeld elke week 1300 tot 1400 km, maar ja het is inderdaad irritant dat ik hem nog niet mag omruilen

Bovenaan Onderaan