RogerS
Forumguru
Omdat het olieverbruik tijdens de vakantie wel erg hoog was opgelopen en dat onze beste dealer (not) "Wealer" geen enkele coulance kon toezeggen voordat de oliemeeting zou worden uitgevoerd, heb ik maar als klant definitief afscheid genomen van Wealer.
Eerst nog contact gehad met TVS engineering maar zij voeren deze reparatie niet uit. Op hetzelfde moment was er in het topic over hoog olieverbruik ook een link geplaatst van Hartog Tuning. Na enkele emails besloten om bij Hartog tuning de reparatie te laten uitvoeren ondanks dat Alkmaar niet echt naast de deur ligt (Born Limburg).
Afgelopen zaterdag om 9:15 de auto afgeleverd bij Hartog Tuning en vandaag zijn ze er al aan begonnen. Naast het olieverbruik ook nog de volgende gebreken vastgesteld:
Hier alvast de eerste paar foto's (kijk en huiver):
Eerst nog contact gehad met TVS engineering maar zij voeren deze reparatie niet uit. Op hetzelfde moment was er in het topic over hoog olieverbruik ook een link geplaatst van Hartog Tuning. Na enkele emails besloten om bij Hartog tuning de reparatie te laten uitvoeren ondanks dat Alkmaar niet echt naast de deur ligt (Born Limburg).
Afgelopen zaterdag om 9:15 de auto afgeleverd bij Hartog Tuning en vandaag zijn ze er al aan begonnen. Naast het olieverbruik ook nog de volgende gebreken vastgesteld:
- Lekkende waterpomp (was bekend, gebeurt op vakantie en een lokale dealer had pas na anderhalve week de tijd om dit te repareren. Dus toen maar een 4 liter fles koelvloeistof gekocht en maar uitzingen tot de grote motor revisie. In de afgelopen 4 weken in totaal 3 liter koelvloeistof bijgevuld..)
- Inlaatspruitstuk defect. Ik had direct na aankomst thuis een paar dagen dat het motorlampje brandde en Torque Pro gaaf aan storing P2015. Helaas gaf Hartog Tuning aan dat het inlaatspruitstuk toch defect is...
Hier alvast de eerste paar foto's (kijk en huiver):