Review / ervaring met cars-equipment.com

Baphi

Forumguru
Vorige week heb ik voor het eerst wat online besteld in oost europa.

Ik had op marktplaats een gebruikte premium bluetooth set gekocht waar de microfoon en kabel van ontbrak. Omdat ik de MDI functionaliteit (muziek afspelen én opladen van iPhone) wil behouden, ben ik zoek gegaan naar een partij die een kabelset aanbiedt voor integratie van beide mogelijkheden.
Zie ook dit topic.

Uiteindelijk kwam ik terecht bij cars-equipment.com waarmee ik via mail eerst contact heb gehad over de mogelijkheden. Ze bieden dus een kabelset aan die zowel MDI als BT én voice control ondersteunt.
Keurige antwoorden via mail over techniek, levering, betaling etc.

Dus besteld en binnen 6 dagen had ik alles (kabelset, microfoon en microfoonkabel) binnen!
(moet nog wel alles inbouwen, omdat ik daar nog geen tijd voor heb gevonden)

Super service dus en aan te raden, hoewel ik natuurlijk nog maar één ervaringen heb.
Misschien hebben nog meer mensen van hier ervaringen om te delen.

Michelv.

Forumguru
Ik heb hier mijn OPS-module besteld met mijn nieuwe CAN-Gateway, prima zaken doen met ze. En vooral betaalbaar vergeleken met andere aanbieders.

ertromp

Forumguru
Onlangs nog getracht een stuur met afgevlakte onderzijde te bestellen hier.
Helaas niet op korte termijn te leveren door hen maar super contact via de email gehad en er wordt snel geantwoord.

Noord26

Forumguru
Vandaag en gisteren een vergelijkbare ervaring gehad met deze website/jongens. Wordt zelfs rond oud&nieuw zeer snel op emails gereageerd en omdat het afgevlakte stuur niet leverbaar is binnen een paar weken een zeer goede aanbieding gekregen voor het S2 face-lift stuur met alle toebehoren. Leuk verjaardagscadeau op deze manier (de 2e januari jarig). En scheelt bergen met geld tov de lokale dealer! Nu nog de bestelling afwachten wanneer hij binnen gaat komen.

En dan vraag ik mij af waarom ik GEEN super contact per mail heb gehad. Ohja, wacht, toen had ie natuurlijk mijn geld al.

@ebk71 Misschien kun je het hele verhaal vertellen? Dat geeft meer inzicht....
Je hebt gelijk, zie hier: http://www.skodaforum.nl/forum/i/hoe-demonteren-bovenkant-midden-armsteun.30117
en hier: http://www.skodaforum.nl/forum/i/leren-armsteun-en-pookhoes.29832/#post-620744

En inderdaad, gefrustreerd. Dat iemand niet gewoon normaal reageert binnen een normale termijn en onjuistheden op zijn website heeft staan. En dan wordt het moeilijk verhaal halen bij een buitenlandse shop als die geen amazon heet.

EdK

Forumguru
Tsja dat blijft het risico van kopen bij een website....
Opnieuw laten stofferen bij een stoffeerder in je regio had waarschijnlijk goedkoper geweest uiteindelijk...:pieker:

Blackokkie2

Forumguru
Dat is jammer van je slechte ervaring, maar blijkbaar is dat dus niet de gewoonte van deze webshop, of het beleid is inmiddels verslechterd.

En een update met betrekking tot mijn aankoop bij hen. Nadat ik weer een week niets had gehoord en weer een mail stuurde gaf
Meneer vaclav pekar eindelijk sjoege en gaf aan dat ik het spul kon terugsturen. Gelukkig kon ik dit voordelig doen via dpd. Het pakket is afgeleverd en na een week geen creditering. Mail gestuurd ter herinnering en na een week wachten zonder enige reactie te krijgen een betwisting ingediend bij de creditcardmaatschappij die onder voorbehoud het geld vrijwel direct hebben teruggestort.

Bovenaan Onderaan