Skodaforum verlagingsactie 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
Omdat er door diverse mensen gevraagd werd of er nog een actie kon zijn voor verlagingen al dan niet met spacers de volgende prijzen voor de skodaforum leden:

Prijzen voor de S2 zijn incl montage incl uitlijnen €399 ( excl eventueel koppelstangen die wel eens vast ziiten en doorgeslepen moet worden)
Prijzen voor de S3 zijn incl montage incl uitlijnen €389

Prijzen voor de O2 zijn incl montage incl uitlijnen €369
Prijzen voor de O3 zijn incl montage incl uitlijnen €389

Prijzen voor de F2 zijn incl montage incl uitlijnen €359
Prijzen voor de F3 zijn incl montage incl uitlijnen €359

Prijzen voor de Rapid zijn incl montage incl uitlijnen €379

Spacers per as met bouten incl de montage € 110 euro in 10 of 15mm

Alleen voor de forum leden zal ik voor de spacers de losse prijs ook aanhouden.

Laat je vragen hier maar achter. Voorbeelden van verlaging kan je vinden op onze FB www.facebook.com/tuningcenterlowering

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
De verlaging zijn voor nagenoeg alle auto's +/- 30mm mits je naar een sportkit wilt die duurder is dan verlaag je +/-40mm

Heb nog geen einddatum staan voor deze actie.

delta

Actief lid
Forummers,
Ik wil graag van de verlagingsactie gebruik maken maar mijn dempers zijn eigenlijk te slecht om dit te gaan doen.
Is er nog een forumlid die een set dempers heeft liggen van een octavia tdi combi 2006.
Laat dan even van je horen.

Ridley

Forumguru
Setje bilstein eronder laten zetten door @Antera, ben je gelijk voor de komende 10 jr klaar. Je weet immers ook niet wat er met gebruikte dempers is gebeurd.

• Leuk
Waarderingen: CDK

delta

Actief lid
Nou 10 jaar Er staat al 315dkm op dat moet ik nog zien.
Waar ik op hoop dat iemand met een goed setje dempers is gegaan voor een schroefset, kan ik die dempers mooi resycelen is goed voor het milieu

Laatst bewerkt:

kloekloek

Actief lid
@Antera voor hoeveel kun jij een set veren zonder montage aanbieden voor een O2 facelift (1.4 tsi)? Ik leg ze er hier zelf wel op :thumbsup:

En wat zijn de eventuele verzendkosten naar Roermond?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan