@
Corné de Kluijver, ik was er even een week tussenuit geweest en inmiddels wederom reactie van TVS ontvangen dat ze de berichtgeving hier omtrent gemakshalve via jou (forum) doen. Prima, om ruis te voorkomen, dus bij deze dan ook maar een reactie via dit topic temeer het voor meerdere forumleden geldt!
Dat O.CT de huistuner is geworden van VAG had ik destijds al gepost. De genoemde specs en prijs die TVS opgeeft zijn dus géén verrassing, namelijk identiek aan die van, jawel, O.CT! Lijkt logisch want contactueel blijkbaar allemaal erg lastig en gevoelig....
Vorig jaar hebben we een prima meeting en dito aktie mogen ontvangen van TVS (mede door jouw inzet Corné met TVS) maar...
KRITISCHE noot!
Ik heb sterk de overtuiging dat TVS momenteel met de 50% kortingsvouchers voor OBD tuning in hun maag zitten. Helaas nog steeds geen concrete voorstellen vanuit TVS gezien en ook nu weer via jou (namens TVS) het bericht om wederom geduld te hebben.
Als TVS vertrouwen wil uitstralen en zich wil onderscheiden richting hun klanten moeten ze de zaken wel gescheiden houden. Dus zoals eerder gemeld " afspraak is afspraak". Dat OBD tuning voor TVS nu extra geld kost is erg vervelend maar behoort tot ondernemersrisico. Immers we hebben zwart op wit een contractuele afspraak met TVS!
Concreet betekent dit:
- TVS doet kortingsvoucher van 50% op OBD gestand. Prijs OBD wordt dan € 500,-.
- Kortingsvoucher te verzilveren tot 2 jaar na datum.
- OBD tuning is inclusief gratis terugzetten indien dit door SW updates tijdens onderhoud bij dealer wordt overschreven.
- Indien keuze voor externe ECU dan €200,- korting (conform eerdere post van jou in dit topic).
Ik wil dit best zelf nogmaals bij TVS aangeven maar wat mij betreft is dit ons collectieve standpunt vanuit het forum (om hoeveel vouchers gaat het?) die we graag binnen 14 dagen bevestigd zien. Lijkt me een redelijk en billijk termijn! Koppel jij dit terug naar Ronald?
We horen het graag.
Jij iig bedankt voor snelle update Corné
.