Wie is Dubbel J?

DoubleJ

Senior Member
Aloha,

Ik ben Jan Jaap en heb een Škoda Fabia I Combi uit 2005. Het is vrij basic uitvoering, met één of andere aftandse radio uit 2004. Mijn eerste bakkie dus ben er wel blij mee. Ik heb plaatjes in een album in mijn profiel gezet.
We rijden hier met ons tweetjes in (mn verloofde en ikkuh).

Ik heb voor deze auto gekozen omdat hij zuinig en ruim is, en hij rijd lekker.

Ik wil in de toekomst nog één en ander verbouwen aan de auto, bv audio en automatisch/op afstand vergrendelen van de auto. Ik heb al veel gelezen op het forum en weet inmiddels al wat meer. Al vast dank daarvoor!!! :xyxthumbs:

Heb je nog vragen? Stel ze maar, dan probeer ik zo eerlijk mogelijk te beantwoorden.

Groet,

DoubleJ

mmarechal

Actief lid
Hallo Jan Jaap, welkom en veel plezier op dit forum. Leuk om te lezen dat ook jij een tevreden Skoda rijder bent.

Hetzer

Forumguru
Aloha,
Het is vrij basic uitvoering, met één of andere aftandse radio uit 2004. Mijn eerste bakkie dus ben er wel blij mee. Ik heb plaatjes in een album in mijn profiel gezet.

welkom , DoubleJ op het forum,

die aftandse radio in jouw auto op de foto's, is een VDO-Dayton navigatie systeem, wist je dat??

DoubleJ

Senior Member
Tnx, Ik weet het, alleen ik ben er niet tevreden over ;) .
Je kan bv. geen route plannen als je aan het rijden bent (ook niet de bijrijder), verder gebruik ik zelden navigatie en die zit ook op mn HTC. Zeer binnenkort komt er een houdertje daarvoor en een parrot CK3100 in mn auto. De kaarten die ik bij de VDO heb gekregen zijn van 2003/2004, veroudert dus. Hij blijft er nog even inzitten.

Gieliovd

Forumguru
Kaarten zijn te updaten.

Verder werkt VDO dayton ook echt niet naar mijn smaak. Ik heb er 2 gehad, niks aan.

Liever visuele navigatie.

DoubleJ

Senior Member
Jep, alleen moet je die kaarten kopen ;), wat je zegt over de die visuele navi, ben ik ook mee eens.
Nou ja alles bij elkaar, niet mijn keuze

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit fijne forum
Die kaarten moet je kopen en voorheen was het zo dat je die ook nog moest aktiveren, en dat was ook niet voor niks. Betaalde je een bedrag voor een bepaalde periode.
Hoe dat tegenwoordig is weet ik niet.
In 1997 had ik zo'n installatie in mijn 306 sedan. Niet een al te beste radio in ook niet zo'n al te beste auto.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult je hier wel amuseren heb ik het gevoel en dat hebben we graag natuurlijk .

DoubleJ

Senior Member
LOL @skodaoctavia2

Ik wilde gisteren een carkit inbouwen, krijg ik natuurlijk de radio er niet uit.... Heeft iemand een truckje om de VDO 4200RS er uit te krijgen? ( ik heb er nl niets bij gekregen, geen boekje of andere tools....)

DoubleJ

Senior Member
@Ronnie Tnx, ik ben even naar de ford dealer gegaan, die had nog een paar beugeltjes liggen, krijg allen mn radio er niet meer in, teveel kabel er achter.... ;)

DoubleJ

Senior Member
Ha Forummers,

Ik ben weer terug, ik mag een nieuwe auto uitzoeken en heb weer gekozen voor een Skoda en wel de volgende: Skoda Octavia Style BusinessLine 1.6 TDI Greentech
Greentech_icoon_26_15_trans.ashx
81kW/110pk 5-hand. Denim blue metallic. Ik zie er naar uit :nailbiting:!!

full

Na mijn Fabia hebben we gekozen voor een iets grotere auto, een Slopel Zafira Cosmo uit 2009, Handig als je kids hebt en was een mooi prijsje. Was een mooie auto en veel plezier aan gehad, totdat 'ie stuk ging natuurlijk maar dat terzijde. De Opel is Total loss geweest na een aanrijding, niet mijn fout maar helaas wel veel centjes gekost. Opgelapt met wat tweede hands onderdelen want de auto was op zich prima. Helaas een Beurt vergeten uit te voeren door de consternatie.:banghead: Olie te vervuild en daardoor uiteindelijk na veel garage centen de auto verkocht voor de export.:wavecry:
Na bijna een half jaar zonder auto te hebben gezeten, een nieuwe baan gevonden met lease auto. Heb bovenstaande uitgekozen, zo te zien niet op voorraad dus pas geleverd in week 27 :(. Tot die tijd moet ik het doen met een Polo, is wel wat krapjes maar te doen, alleen voor de vakantie maar wat anders regelen ;)

Zo, jullie zijn ook weer bij ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan