Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rosinfield

† In Memoriam
Het is niet te geloven! Heb nu toch mijn twijfels over de radio. Op de USB aansluiting kun je een usb opslagapparaat aansluiten. Ik twijfel nu of een ipod als zodanig is te beschouwen. In elk geval kan hij wel op de aux, maar dan moet je hem wel apart opladen. En dan heb je weer een kabeltje nodig.

Trucker

Actief lid
Als het goed is moet hij hem ook herkennen als opslag apparaat,
doet hij bijde pc ook,even proberen.
Ik heb ook een radio gehad met usb aansluiting en vond dat met usb-stick
erg makkelijk.

Trucker

Actief lid
De radio kost gemiddeld 85 euro,maar het zou jammer wezen als je er gelijk al
een ander inzet.

Trucker

Actief lid
De radio van CB is duurder en heeft dezelfde ipod ingang,maar die kan
wel een sd kaart erin zetten.

wimv

Actief lid
@Rosinfield: Ik had hetzelfde "probleem" met m'n Pioneer. Ik heb nu de muziek gewoon op een USB stickie gezet en die ligt nu in m'n dashboard kastje (met een kabeltje eraan uiteraard). De muziek wordt nu gewoon via de radio afgespeeld en zo'n stickie hoeft natuurlijk niet opgeladen te worden. En wat kost zo'n ding tegenwoordig nog. Het meeste werk was nog het overzetten van de nummers via de PC. Eens in de zoveel tijd de zaak updaten met de nieuwste nummers en klaar is Kees, of Henk of Babs.....whatever.
Wim

wimv

Actief lid
@Trucker: Bij mij werkt het perfect ! Ik krijgt in m'n display de nummers te zien en kan dan gewoon aanklikken welke ik wil horen of uiteraard de zaak gewoon automatisch laten afspelen (al dan niet random). Die laatste mogelijkheid (automatisch afspelen) moet volgens mij iedere zichzelf respecterende radio hebben.

Trucker

Actief lid
Ik heb er ook ervaring mee en vind een usb-stick makkelijker en sneller
werken dan een ipod.

Wim het zou mooi zijn om straks al die yeti's op een rij te zien.

Trucker

Actief lid
Nee ik download alles via limewire , maar werkt perfect en
daarna formateren naar wat je wil ,mp3.

Rosinfield

† In Memoriam
ja, maar da's wel weer een hoop gedoe. Via die aux ingang moet het wel kunnen met het juiste kabeltje. Enige is dat ik dan via de Ipod zelf moet bedienen (geen probleem) en dat ik moet zorgen dat hij opgeladen is (ook niet, alleen voor vakantie moet je dan een lader hebben). Ga dat dus eerst wel eens uitproberen en als het werkt laat ik het zo.

Wimus

Actief lid
WOW, prachige auto, GEFELICITEERD, en welkom bij de club van Trotse Yeti Rijders :aangenaam:

Rosinfield

† In Memoriam
denk wel dat het gaat lukken, in elk geval dan een hele verbetering tov de fm-transmitter die ik hiervoor had. Werkte op zich best goed, alleen moet je dan af en toe een andere frequentie kiezen

Rene de Wit

Actief lid
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Storm Blue is echt de mooiste kleur voor de Yeti , voor alle Skoda's trouwens ;)

Rosinfield

† In Memoriam
En Wim, hoeveel kan er op dat stickie? Op mijn Ipod 16 Gb. En wat ik me ook afvraag is of als ik vanuit mijn mac muziek op zo'n stickie zet, of hij dan ook weer niet over dat format begint te zeuren.....

wimv

Actief lid
@Rosinfield: op een 16 Gb USB stick gaat volgens mij net zoveel data als op een 16 Gb I-pod. Maar je kunt ze in verschillende "groottes" kopen. Verkrijgbaar van computerstores, via de Kijkshop tot de Action. Het merk of type van je PC doet er helemaal niks toe. Het gaat om het soort bestand dat je overzet. Bij muziek is dat meestal een MP3 bestand en die kun je probleemloos van de stick afspelen. Maar 16 Gb is wel heel veel hoor, heb je die I-pod dan al helemaal volstaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan