Hoop over niet al te lange tijd de foto's te kunnen posten!Heeft iemand ervaring met het achteraf leer bekleden van de sportstoelen? Heb twijfels over de looks en toegevoegde waarde qua comfort.
Hoop over niet al te lange tijd de foto's te kunnen posten!
Ah ok. Had de foto's al graag gepost (en daarmee in bezit met stoelen met leer), zit alleen nog te wachten op 't belletje van PON dat ze de leeren eindelijk binnen hebben!Thx, zit echter al in de bestelprocedure die ik deze week af hoop te ronden ik denk dat ik "de gok" maar neem…
Ah ok. Had de foto's al graag gepost (en daarmee in bezit met stoelen met leer), zit alleen nog te wachten op 't belletje van PON dat ze de leeren eindelijk binnen hebben!
Yup, had er alleen al weken op moeten zitten!!! Foutje PON!!!Ah mooi! Jij hebt er ook voor gekozen?
Yup, had er alleen al weken op moeten zitten!!! Foutje PON!!!
Zie mijn handtekening. A500 zwart, geen fratsen en andere kleur stiksels.Nog gekozen voor specifieke kleur/kwaliteit/stiksel? Ik ga voor zwart/nappa met zwart stiksel.
Ik vind de vlakken in de sportstoelen wat groot, vandaar mijn "twijfel"...
Dat valt best mee, je moet wel wat afremmen voor drempels, maar raken zul je ze hoogstwaarschijnlijk niet! (Zie ook: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/eibach-verlagingsveren-octavia-combi.19270/ voor foto's en ervaringen met Eibach)Nu is EIBACH een mogelijkheid, maar ik ben bang dat de auto danwel erg laag komt en we hebben hier in de buurt erg veel drempels, en dat zijn niet van die flauwe heuveltjes.
Dat valt best mee, je moet wel wat afremmen voor drempels, maar raken zul je ze hoogstwaarschijnlijk niet! (Zie ook: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/eibach-verlagingsveren-octavia-combi.19270/ voor foto's en ervaringen met Eibach)
Ik heb deze week inderdaad te horen gekregen dat het Dynamic pakket niet samen gaat met het functie pakket. In de nieuwe prijslijst staat dit nu ook vermeld. Ik begrijp echt niet waarom dit niet samen gaat. Er staan overigens meer combinaties die niet kunnen waar ik vraagtekens bij zet,waarom die niet samen kunnen omdat die naar mijn mening niets met elkaar te maken hebben.
Ik ga het functie pakket laten vervallen, maar wil daarvoor in de plaats los de 220V aansluiting bestellen, maar in de prijslijst staat er nog geen prijs van. Heeft iemand anders deze optie ook los besteld? Indien ja, wat is de prijs die je betaald voor de losse 220V aansluiting?