Dynamic pakket en stoelverwarming

Martijn73

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met het achteraf leer bekleden van de sportstoelen? Heb twijfels over de looks en toegevoegde waarde qua comfort.

Flem_nl

Forumguru
Thx, zit echter al in de bestelprocedure die ik deze week af hoop te ronden ik denk dat ik "de gok" maar neem…
Ah ok. Had de foto's al graag gepost (en daarmee in bezit met stoelen met leer), zit alleen nog te wachten op 't belletje van PON dat ze de leeren eindelijk binnen hebben!

Skoda_Fan

Actief lid
Vraag over Dynamic Pakket: Bij de O2 had je dit incl een sportonderstel, maar hoe zit dat bij de O3? Ik heb hier nog niks over kunnen vinden. Of komt dit later net als de voorruit verwarming (zou ik erg graag willen hebben, lijkt mij ideal!).

CoesDoes

Forumguru
Op dit moment is het sportonderstel op de O3 in NL alleen leverbaar op de Greenline, In andere landen is het wel op andere uitvoeringen leverbaar, dus het is afwachten wanneer Pon het ook in Nederland beschikbaar maakt.

Skoda_Fan

Actief lid
Nu is EIBACH een mogelijkheid, maar ik ben bang dat de auto danwel erg laag komt en we hebben hier in de buurt erg veel drempels, en dat zijn niet van die flauwe heuveltjes. Volgens mij is een RS onderstel qua ophanging hetzelfe als een 1.8tsi, dus zouden de veren+dempers van een RS onder O3 combi 1.8TSI passen? Dan heb je toch het "sportonderstel" maar net iets minder laag?

Tiesos

Nieuw lid
Ik heb deze week inderdaad te horen gekregen dat het Dynamic pakket niet samen gaat met het functie pakket. In de nieuwe prijslijst staat dit nu ook vermeld. Ik begrijp echt niet waarom dit niet samen gaat. Er staan overigens meer combinaties die niet kunnen waar ik vraagtekens bij zet,waarom die niet samen kunnen omdat die naar mijn mening niets met elkaar te maken hebben.

Ik ga het functie pakket laten vervallen, maar wil daarvoor in de plaats los de 220V aansluiting bestellen, maar in de prijslijst staat er nog geen prijs van. Heeft iemand anders deze optie ook los besteld? Indien ja, wat is de prijs die je betaald voor de losse 220V aansluiting?

Heb hetzelfde gedaan, vandaag te horen gekregen dat de 220V nog niet los bestelbaar is. Onbegrijpelijk! Aangezien er ook niet standaard een 12V zit voor de kids. PON moet beter naar z'n klanten luisteren.

030-NL

Lid
Heb vorige week in de O3 RS gezeten. Mooie stoelen. Ga zelf waarschijnlijk voor een Combi 1.4 TSI DSG Business Elegance met Dynamic pakket en lederen stoelen. Helaas nog geen plaatjes van de PON geleverde lederen sport stoelen kunnen vinden.

030-NL

Lid
Ga morgen even een proefrit maken in de 1.4TSI. Helaas mogen ze de RS nog niet de weg op laten voor een proefrit. Wil wel een stuk in de O3 met sportstoelen hebben gereden voordat ik hem bestel. Tevens wil ik een normale O3 kunnen vergelijken met een verlaagde versie.

Sportstoelen in de vormgeving van een Audi RS-modellen lijkt me wel wat.

704x396_ars6_d_10074.jpg

Bovenaan Onderaan