Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Zoëven nog telefonisch contact gehad met de concessionaris.
Besteld 29/01, voorzien leverdatum Midden April (11 weken). Nu, voorlopige leverdatum 5 juli (22 weken).
De, overigens vriendelijke, man aan de lijn vond dit zelf behoorlijk onacceptabel. Hij dacht dat er zeker nog verbetering (lees: vroegere levering) te verwachten was. Maar dat zou hij pas in de loop van volgende week kunnen bevestigen. Moest het toch zo extreem lang duren, dan zouden "we" (ik lees: "hij") wel iets regelen, zei hij zelf.
Kortom, ik wacht nog af, met een klein hartje, maar in goede hoop.
Als hij me een aanloopwagen ter beschikking stelt, dan is het voor mij geen probleem.
Maar ik ga niet met winterbanden in mijn oude (en dure) BMW blijven rondhossen tot begin juli .....

Mettes

Forumguru
@Hans-RS: Wel, hoop doet leven.
Mijn Rs is 20 januari besteld en heeft ongeveer dezelfde configuratie.
Hopelijk ontvang ook ik een telefoontje.
Ps Ook in Belgie gekocht en was ook half juni beloofd.

adee

Senior Member
Vandaag, 18 maart, besteld bij de leasemaatschappij en volgens deze wordt de auto geleverd in juni. Gezien de berichten hier ben ik daar nog niet zo zeker van.

O3 combi EBL 2.0 TDI topaz brown met volgende opties:
- elektrisch openen/sluiten kofferbak
- sunset
- travel pakket
- sierlijsten
- functie pakket
- lane assist
- elektrisch verstelbare stoelen + geheugen
- volwaardig reservewiel
- hhc
- drive set up
- dab+
- safety pakket
- adaptive cruise assistant inclusief front assistant
- zonder merk - en type aanduiding

Mettes

Forumguru
Gemaild en nogmaals een bezoekje gebracht aan de dealer,heb ik ook gedaan.
Trouwens zij volgen het ook op,vermits het dringend is.
Mijn huidige wagen is reeds verkocht en in juli is er een autovakantie gepland.

Jan Voets

Nieuw lid
19 februari besteld. Week 23 geleverd volgens lease maatschappij. Week 25 volgens de dealer.
Wordt een O3 Combi 1.6 77 kw TDI Ambition Businessline.
Kleur Metal Grey.
Met vaste trekhaak en hulpveren.
Nu maar afwachten of dat ook echt de datums worden.

bladibla2014

Nieuw lid
Zojuist gebeld door de dealer! Na ruim 5 maanden wachten is mijn Metal Grey Octavia Combi EBL tsi alaris, panorama, sunrise, dsg, elek achterklep, leder/alcantara afgeleverd! Vrijdag ophalen :-) zin in

stradje

Actief lid
Zojuist gebeld door de dealer! Na ruim 5 maanden wachten is mijn Metal Grey Octavia Combi EBL tsi alaris, panorama, sunrise, dsg, elek achterklep, leder/alcantara afgeleverd! Vrijdag ophalen :-) zin in
Volgens de regel "het bezit van de zaak is het einde van het vermaak" heb je lekker lang vermaak mogen hebben. Dat wordt vrijdag vast een mooie climax. Veel plezier met je nieuwe wagen! Bij mij gaat vermaak nog steeds wel door nadat ik hem nu een dikke maand in bezit heb.

Rooie

Actief lid
Eind december besteld.
Indicatie levering bij bestelling begin april.
Vandaag bericht gehad dat de productie is bevestigd voor deze week.

jellemeer79

Actief lid
Net gebeld door de dealer, de auto is bij hun binnen gekomen (afgelopen donderdag geproduceerd), ik mag hem volgende week woensdag om 09:30 komen ophalen :D

Nog net iets minder als een week wachten :nailbiting:

Verder goed nieuws is dat ik het OUDE functiepakket hebt gekregen dus met neerklapbare passagierstoel :maakmegek:

Oogje

Senior Member
Lekker hoor, @jellemeer79, bizar snel trouwens, die levering tov de productie. De mijne is al 3 weken geleden gebouwd en wordt volgende week donderdag geleverd.

jellemeer79

Actief lid
@Oogje klopt maar toch nog bijna 2 weken, ik heb de dealer al heel vroeg gezegd dat levering auto het belangrijkste is. Dus de trekhaak of andere accessoires worden mogelijk pas later geinstalleerd/geleverd.

Wat mij het meest verbaasde was dat de auto zo snel van de fabriek via PON bij de dealer was. Dat duurde maar 4 werkdagen terwijl de dealer vervolgens ook 4 werkdagen nodig heeft hem klaar te maken (trekhaak, luxe kenteken platen, geen merk/type aanduiding, instellingen, poetsen, tanken).

Bovenaan Onderaan