EBS active iPhone dock: iemand ervaringen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baphi

Forumguru
Ik kwam net in een zoektocht naar een actieve iphone-beker-cradle deze tegen.
ziet eruit als een mooie oplossing!

EBSbv-EBS-iPhone-dock1.jpg

thumb200_Ebs-iphone.jpg
EBSbv-EBS-iPhone-dock-2-195x127.jpg

Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee en een idee waar dit te koop is?

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
heb geen ervaring er mee, maar dat heb je mooi gevonden zeg! ik blijf dit draadje ecen volgen, want ben wel erg benieuwd! ga zelf ook googlen naar dit active dock :)

greetz Corné

Baphi

Forumguru
Thanx Corné, na plaatsen op het forum had ik de info zelf ook achterhaald... google is your ...
Ben wel nieuwsgierig hoe dit product in het eggie is, dat wel.

Baphi

Forumguru
Zie hier nog een presentatie van het product

Net nog contact via mail met EBS gehad:

Dank voor uw enthousiaste email.

De EBS active iPhone dock is bij de meeste auto merkdealers in Nederland te verkrijgen. Als u ons even laat weten wat voor auto u rijdt laten wij u een verkooppunt in de omgeving van Geldermalsen weten.

Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft vernemen we ze uiteraard graag.

Dank en nog en fijne dag vandaag.

Heb de desbetreffende persoon laten weten dat ik Skoda Octavia rijdt.
Wordt vervolgd.

CDK

Forumguru
ja dat is ook een goede optie, ik heb zojuist een mailtje gestuurd of het past op de S2 en of het aan te sluiten is via de MDI op de Columbus en waar het te koop is bij mij in de buurt, maar als er meer liefhebbers zijn, kunnen we misschien een groepsaankoop doen :) good idea :)

Baphi

Forumguru
Ik heb geen mdi, maar dit zou wel een overweging kunnen zijn om in te (laten) bouwen...

• Leuk

Pablos

Senior Member
Ik zat al hard te denken om een nieuwe Brodit te zoeken voor mijn bestelde OIII. Maar de plaatsing ben ik niet helemaal happy over (over ventilatierooster of links aan de A-stijl). Dit ziet er uit als een redelijk alternatief...alleen die dock connectoren wissel van apple :(

CDK

Forumguru
MDI is niet noodzakelijk hoor, het dock is met de jack aansluiting op de aux en op de usb aansluiting van de MDI aan te sluiten met apple connector, ook de lightning kabel is mij zojuist per telefoon uitgelegd :)

greetz Corné

Pablos

Senior Member
Met een actieve dock en bluetooth streaming, zie ik de meerwaarde van de MDI Apple connection naar de radio niet helemaal (althans het nut is me niet helemaal duidelijk geworden)

Audio kwaliteit gaat iets achteruit bij bluetooth, maar dat verschil...Ik hoor het niet

Pablos

Senior Member
Precies...de audio komt door de lucht heen ook wel bij de radio. Naar ik begreep kan de radio stop, play, next, prev aan en toont hij het artwork...kortom: laden is voldoende

Baphi

Forumguru
Ik heb helaas geen BT in de O2 maar dat is nog te organiseren
Vanmiddag heb ik via de mail een balletje opgegooid voor een groupbuy...

Niet geschoten is altijd mis, tenslotte!

• Leuk

Pablos

Senior Member
De 69 euro van indumij vind ik overigens erg prijzig. Realistischere prijs zou hooguit 30-40 mogen zijn. Maar ja iPhone + acc = €€€ in de ogen van vele producenten en leveranciers.

(En volgens de filmpjes moet je dan nog met Stanley mes aan de bak)

Baphi

Forumguru
Net weer een mail ontvangen:

"In plaats van u naar de locale dealer te verwijzen willen wij u graag meedelen dat de iPhone dock vanaf halverwege volgende week online verkrijgbaar zal zijn.

Wij zullen het u melden zodra dit het geval is. Excuus voor de vertraging, bij voorbaat dank voor uw geduld.

Alvast een fijn weekend."

CDK

Forumguru
zojuist onderstaande email ontvangen.....

In plaats van u naar de locale autodealer in Zwijndrecht te verwijzen willen wij u graag meedelen dat de iPhone dock vanaf halverwege volgende week online verkrijgbaar zal zijn.

Wij zullen het u melden zodra dit het geval is. Excuus voor de vertraging, bij voorbaat dank voor uw geduld.

Alvast een fijn weekend.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

Machiel van der Brugge

European Business Solutions BV
Bolderweg 2
1332 AT Almere
The Netherlands

Tel +3136 532 1733

www.ebs-bv.eu

Follow EBS on Twitter and Youtube!

Status
Niet open voor verdere reacties.