Waaruit blijkt dat dit alles uitsluitend door Belgische bestuurders is veroorzaakt?Uitgezonderd Belgen, die kunnen echt niet rijden. Alle respect voor de Belgische forumleden, maar hier moet je mee instemmen. O-ver-al kunststof autodelen op de weg, klappertjes onderweg, vangrails met deuken, betonnen wegscheidingen in alle kleuren van de regenboog door mensen die er tegenaan rijden.
Juist opgemerkt.Waaruit blijkt dat dit alles uitsluitend door Belgische bestuurders is veroorzaakt?
Of ligt het misschien meer aan de incident-uitlokkende aanleg van Belgische binnenwegen en de manier van bewegwijzering?
Sinds gisteren in bezit van de 2.0 HB. De motor maakt wat dieselgeluiden (minder geïsoleerd dan ik gewend was). Wel makkelijk vind ik dat de cruise control niet onderbroken wordt door schakelen. Zo kan je de cc op pauze zetten door gewoon even de koppeling in te drukken (om bijvoorbeeld vaart te minderen).
Van Columbus ben ik nog niet weg, er lijkt niet echt een doordachte lijn in te zitten. Zoals bijvoorbeeld een soort 'home' screen. Wat ik ook vervelend vind, is dat als je een route ingelegd hebt, dit altijd getoond wordt op het Matrix DOT ding. Ik wil daar gewoon mijn snelheid zien..
Wat ik ook fijn vond bij mijn vorige keyless auto was dat wanneer deze afgesloten was, de spiegels opgeklapt waren. Stond hij open, dan waren de spiegels altijd uitgeklapt. Dat is niet het geval bij de Skoda, daar moet je de auto eerst starten voordat de spiegels uitklappen. Je weet dus niet zeker of de auto wel op slot staat.
??bij de Skoda, daar moet je de auto eerst starten voordat de spiegels uitklappen. Je weet dus niet zeker of de auto wel op slot staat.
Is in te stellen in bc.??
Is bij mij niet zo. Zodra ik de deurklink aanraak gaan de spiegels uit. Tik ik 'm op slot gaan de spiegels in.
Uhhh, de caravan mag ook achter de auto hoor, hoeft niet persé in de kofferbakMag je een elektrisch te openen en sluiten achterklep ook aanduwen of mag dit niet vanwege de elektro motor? Als wij namelijk op vakantie gaan ligt de kofferbak vaak bom vol met spullen. Vaak is het dan een kwestie van goed aanduwen Als dit niet kan dan schrap ik deze accessoires.
Die matrix dot kan je toch laten zien wat je zelf wilt? Op je stuur rechterknopje indrukken en dan met wieltje naar de diverse opties gaan. Helemaal super.
Spiegels kan je toch instellen in de setup van de auto? Tenminste bij mij klappen ze in dit heeft de garagehouder in de setup aangezet.
Is in te stellen in bc.