turboturbo
Forumguru
Ik wil dit draadje niet hi-jacken, maar ik zag eens op een webshop een dichte grill voor de Fabia I. Die vond ik erg mooi. Hij leek heel erg op die grill van de nieuwe Polo Bluemotion. 's Winters is je motor eerder warm (duh) en het beschermt je radiateur tegen evt. steenslag. Tot slot is er natuurlijk de verminderde luchtweerstand, wat het verbruik ten goede komt. Daar verwacht ik overigens geen wonderen van, en daar is het me ook niet per se om te doen. Anders zou ik mijn 195 banden wel wisselen voor smallere...
Maar ik wilde even deze zomer afwachten, om te kijken of mijn motortje vaak gekoeld wordt / oftewel; of ik er wel verstandig aan doe. Als de koelvin regelmatig of vaak aanslaat maar niet goed kan 'ademen' door de grill, zou ik er vanaf zien. Echter een paar hete dagen en een hele vakantie in FR achter de rug - de koelvin is nog nooit aangeslagen, en het temperatuur metertje blijft netjes in het midden.
Weet iemand welke ik bedoel en waar ik die mogelijk gezien zou kunnen hebben?
Maar ik wilde even deze zomer afwachten, om te kijken of mijn motortje vaak gekoeld wordt / oftewel; of ik er wel verstandig aan doe. Als de koelvin regelmatig of vaak aanslaat maar niet goed kan 'ademen' door de grill, zou ik er vanaf zien. Echter een paar hete dagen en een hele vakantie in FR achter de rug - de koelvin is nog nooit aangeslagen, en het temperatuur metertje blijft netjes in het midden.
Weet iemand welke ik bedoel en waar ik die mogelijk gezien zou kunnen hebben?