redyak
Lid
Ik lees me suf en denk dat ik het project maar ga aanvangen.
Ik ga mijn bestaande bluetooth kopellen aan de Columbus.
Te doen:
1. De MIC onderbreken en over de columbus laten lopen.
2. Als het goed is heeft mijn HT-4 Novero met ondersteuning voor niet Rsap toestellen een Stereo uitgang
en deze ga ik door zetten naar de Columbus voor stereo bluetooth (AD2P)
3. De AUX-IN (waar nu een afgeknipte Dension IPOD aansluiting op zit) aanleggen met een kabel naar mijn
armleuning zodat ik direkt alle apparaten met jack ingang er op aan kan sluiten (is zoon ook blij kan hij z
zijn muziek afspelen van de telefoon![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
3. Firmware update
4. Auto coderen voor uitzetten Voicedialing (werkt voor geen meter) en aanzetten voor Voice Command over
de Columbus.
Ik heb verzameld:
1. Pinlayout van diverse fora voor alle stekkers en apparaten
2. Functionaliteitbladen van alle onderdelen
3. Tips voor firmware upgraden
4. Coderings info van foro voor Module 37 en 77 (Radio/Telefoon)
Het enige waar ik mee zit hoe kom ik in nederland aan de repairwires. Ik heb inmiddels de code van vw zelf voor de reapirwire voor de quadlock en 54 pin lock onder de stoel dat is 000 979 009 en van Wurth 0558 470 002 REP STEKKER VT MQS 0,63 MM-0,5QMM. Maar ik kan nergens een nederlandse shop vinden. Iemand een tip of meerdere.
Ik zal voor de liefhebbers zoveel mogelijk foto's maken en uiteindelijk een handleiding proberen te schrijven.
Of ik mmoet iets gemist hebben en hij er al is![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Ik ga mijn bestaande bluetooth kopellen aan de Columbus.
Te doen:
1. De MIC onderbreken en over de columbus laten lopen.
2. Als het goed is heeft mijn HT-4 Novero met ondersteuning voor niet Rsap toestellen een Stereo uitgang
en deze ga ik door zetten naar de Columbus voor stereo bluetooth (AD2P)
3. De AUX-IN (waar nu een afgeknipte Dension IPOD aansluiting op zit) aanleggen met een kabel naar mijn
armleuning zodat ik direkt alle apparaten met jack ingang er op aan kan sluiten (is zoon ook blij kan hij z
zijn muziek afspelen van de telefoon
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
3. Firmware update
4. Auto coderen voor uitzetten Voicedialing (werkt voor geen meter) en aanzetten voor Voice Command over
de Columbus.
Ik heb verzameld:
1. Pinlayout van diverse fora voor alle stekkers en apparaten
2. Functionaliteitbladen van alle onderdelen
3. Tips voor firmware upgraden
4. Coderings info van foro voor Module 37 en 77 (Radio/Telefoon)
Het enige waar ik mee zit hoe kom ik in nederland aan de repairwires. Ik heb inmiddels de code van vw zelf voor de reapirwire voor de quadlock en 54 pin lock onder de stoel dat is 000 979 009 en van Wurth 0558 470 002 REP STEKKER VT MQS 0,63 MM-0,5QMM. Maar ik kan nergens een nederlandse shop vinden. Iemand een tip of meerdere.
Ik zal voor de liefhebbers zoveel mogelijk foto's maken en uiteindelijk een handleiding proberen te schrijven.
Of ik mmoet iets gemist hebben en hij er al is
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)