Kleine aanpassingen

michelover

Forumguru
Ik heb afgelopen week wat kleine aanpassingen aan de Superb uitgevoerd/ laten uitvoeren.
Een achterspoiler geplaatst, de alu pedalen set compleet gemaakt met voetsteun, nieuw driespaaks lederen multifunctioneel sportstuur met Superb badge geplaatst, L&K led achterlichten geplaatst. En de wieldopjes met het nieuwe logo's geplaatst. Nu alleen nog het nieuwe logo voor en achter. Hierbij wat foto's.

Bijlagen

• Spoiler 1.jpg
    Spoiler 1.jpg
    120,3 KB · Weergaven: 433
  • Spoiler 2.jpg
    Spoiler 2.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 427
  • Spoiler 3.jpg
    Spoiler 3.jpg
    143,2 KB · Weergaven: 425
  • Stuur 1.jpg
    Stuur 1.jpg
    57,5 KB · Weergaven: 424
  • Stuur 2.jpg
    Stuur 2.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 416

ertromp

Forumguru
Ziet er goed uit!!!!Net de aanpassingen die hem af maken.Heeft zeker nog aardig wat aanpassingen in VCDS gekost?

___JC___

Forumguru
Joh leuk! Ik zou best ook wel wat kleine aanpassingen willen doen nog (led interieur en kentekenplaatverlichting, log op het stuur enz), maar eerlijk gezegd ben ik te lui om allemaal uit te zoeken wat ik moet hebben en waar ik het moet halen... :)

michelover

Forumguru
@ertromp moet nog even spelen met wat dingen om de foutmelding weg te krijgen van de L&k lampen. Maar dat gaat zeker lukken.
@ JC het zoeken is niet zo moeilijk de spullen komen allemaal van hier bekende sites als Superskoda en Skoda-parts , meest lastig is om uit te vinden of het ook past. Zoals het stuur de skoda onderdelen man kon hem niet vinden, dus gezegd probeer het maar en het werkt. Heb wel voor de zekerheid even foto's van de binnenkant van het oude stuur met de nieuwe vergeleken en dat zag er hetzelfde uit. Overige onderdelen zijn speciaal voor de Superb gemaakt dus dat was geen probleem.

MartijnMeppel

Nieuw lid
Ik ben nieuw hier en ik heb mijn superb nog in bestelling. Helaas was ik zo dom op de site van superskoda te kijken, wat een gave onderdelen! Ik zal toch ook gaan voor de chrome spiegelkappen, handvaten en kofferbak beschermer. De voor en achter bumperspoiler vraag ik dan voor sinterklaas en de pedalen en airco knoppen van de kerstman.
Foto's zullen vast volgen, maar tot die tijd kijk ik naar jullie mooie verschijningen.

Chatslet

Forumguru
Ik vind het sowieso al een zeer dikke auto maar die spoiler maakt het heel netjes af! Zelf had ik er alleen andere velgen onder gehangen, iets met meer spaken enzo maar das een kwesite van persoonlijke smaak.

___JC___

Forumguru
Ik zou het wel handig vinden als de dealer dit soort dingen gewoon op voorraad heeft. Binnenkort gaat ie weer voor een beurt, zal het nogeens vragen..

michelover

Forumguru
@Chatslet alles op zijn tijd, kan wel in een keer de hele auto "pimpen" maar zo blijft het leuk en ook de bankrekening krijgt weer wat tijd om te groeien.
@ JC denk niet dat je dealer alles kan leveren, ik had ook gevraagd om een driespaaks stuur en dat was even zoeken. En toen schrok ik een beetje van de prijs namelijk €900 en dat gaat mijn te ver. Nu dezelfde voor €170 en voor het plaatsen €62 dat is voor mij nog te doen. Ik krijg ook het idee dat PON hier weer een hoop geld mee wil verdienen. Dus mogen/kunnen dealers alleen maar onderdelen verkopen die PON wil leveren.

Sow...dat is gaaf!! Moeilijk om de naafdopjes te veranderen?
Wil je me laten weten welke logo's er geschikt zijn voor de voorkant en achterkant? Heb al verschillende dingen gelezen..rechte..gebogen, maar weet zelf nog niet welke er op de superb past..:)
De voorkant van jouw superb zal wel hetzelfde zijn als bij de combi, achterkant wellicht anders

michelover

Forumguru
@baartje , moeilijk niet echt de dealer heeft het voor me uitgevoerd ;) Ik heb wel even gekeken om het zelf te doen maar je moet heel je wiel eraf halen om ze van uit de binnenkant eruit te drukken. Dat was mij een beetje te veel van het goede om voor de deur in een parkeervak te doen. Ik heb bij Superskoda al gezien dat er voorlogo's zijn alleen niet los te verkrijgen, maar ga ervan uit dat het niet lang meer duurt voor ze los te krijgen zijn.

michelover

Forumguru
@DeJee, zijn zowel bij Superskoda als Skoda-parts.cz te verkrijgen. Zijn orginele skoda producten geen namaak.

michelover

Forumguru
@DeJee , nachts lig ik meestal in mijn bed dus ik heb er nog geen foto van, maar als ik er aan denk zal ik even een fototje maken als het donker is.

michelover

Forumguru
Voor diegene die eventueel ook aan LED achterlichten denken, op het duitse forum de code in VCDS achterhaalt, volgende week gaat de dealer het even instellen.
Hoop dat het werkt dan is die irritante Canbus melding dat ze kapot zijn ook weg, zonder weerstanden te hoeven plaatsen.:)

michelover

Forumguru
Bij de dealer geweest en ben van de CANBUS fout melding van de LED achterlichten af.:yeah:
Op naar het volgende project.

michelover

Forumguru
@JC de LED in het interieur geeft geen melding, zitten niet op de CANBUS aangesloten. Alleen de buitenverlichting heeft daar last van.

Voor de SC rijders, ik las op het duitse forum dat er zeer waarschijnlijk binnenkort ook LED achterlichten voor de Combi komen. Dit omdat er vele aanvragen zijn binnen gekomen bij Skoda. Gaat dan dus ook om orginele Skoda onderdelen.

Chatslet

Forumguru
Misschien een idee om de VCDS coderingen hier te vermelden. Ik denk dat veel mensen met een Superb en waarschijnlijk ook met een Octavia je dankbaar zullen zijn.

Bovenaan Onderaan