RRPR
Lid
Ik denk dat je nu wat origineler bent. (te) Veel hebben voor Race Blue gekozen, zie ook boven in de poll.
Ja, dat viel me ook op. Toch leuk om in iets bijzonders rond te rijden!
Ik denk dat je nu wat origineler bent. (te) Veel hebben voor Race Blue gekozen, zie ook boven in de poll.
Straks krijg ik nog spijt....
Die groene kan nog wel als fout met een knipoog, maar geel???? Is uit het tijdperk Megane I cabrio... Jeuk!
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!
Wow, dat is een hele regenboog aan kleuren. Goed om Neerlands grijze wagenpark op te vrolijken!Dat is beide op de RS te krijgen!
Bekijk bijlage 19647
Ik vermoed dat je dealer (in ieder geval voorlopig) geen gelijk krijgt, Steel grey is namelijk niet op de standaard Octavia, maar alleen op de RS te krijgen (net zoals de gele en de groene)Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!