Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik begin het topic alvast maar, dan bouw ik de spanning voor mezelf ook een beetje op
Afgelopen week de eerste foto gezien van m'n nieuwe velgen met PS3. Krijg nu wel de kriebels
27 juli komt alles onder m'n auto. Dan volgen er meer foto's. Nog even geduld dus
Is het niet beter dit topic toe te voegen aan je meet & greet of mijn auto
Als iedereen een nieuw topic gaat openen over zijn updates wordt het een zooitje.
No offence Pendragon, maar lijkt mij gewoon beter, overzichtelijker en makkelijker terug te zien en nog eens na te zoeken. Ook voor jezelf.
Ik vind het prima, mij maakt het niet uit of dit nu in het forum onder Super II staat of het forum Mijn Auto. Misschien kan 1 van de Mods deze onder Mijn auto verplaatsen?
Ik bedoel het ook als tip.
Is leuker om de vorderingen te volgen in een speciaal topic van jouw auto.
Voor jou leuker om bij te houden, de reacties van ons te zien.
En het is nog overzichtelijk ook
Precies ToMMaSke, dat vond ik dus ook. Veel gezocht, maar kwam steeds weer uit op deze. Met 19" ben ik bang dat ik iets teveel op comfort in moet leveren, vandaar de 18".
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.