Levertijd Octavia 3

frisok

Senior Member
Prima geslapen. De vaste trekhaak laat overigens tot week 49 op zich wachten, maar dat mag de pret niet drukken. Foto's komen zeker.

stefansmits

Nieuw lid
Foto's, foto's en nog eens foto's.......ik moet helaas nog even wachten.....
Van dealer te horen gekregen dat mijn skoda in week 48 (volgende week!!!!) geproduceerd wordt....dan moet er nog leder in worden gebouwd. Theoretisch zou einde van het jaar levering mogelijk zijn....

Leasemaatschappij kennende zal dit wel over het nieuwe jaar heen worden getrokken.
Tot die tijd moet ik het met foto's doen, dus kom maar op!

Henk72

Lid
Zeg @Henk72 waar blijven de foto's? Je hebt je O3 toch inmiddels al zeker een half uur :D

Ja, ik heb hem.
Zet zo de foto's erop. Wat er dus op zit wat ik niet verwacht had is het automatisch inparkeren, skiluik en ik had een reservewiel. Reservewiel zul je denken, ja bij ons bedrijf vonden ze meer dan €300,- voor een reservewiel te gek. Spoilertje had ik natuurlijk al via het forum ontdekt.

bonyuri

Actief lid
Ja, ik heb hem.
Zet zo de foto's erop. Wat er dus op zit wat ik niet verwacht had is het automatisch inparkeren, skiluik en ik had een reservewiel. Reservewiel zul je denken, ja bij ons bedrijf vonden ze meer dan €300,- voor een reservewiel te gek. Spoilertje had ik natuurlijk al via het forum ontdekt.
Automatisch inparkeren is toch gewoon onderdeel van een pakket?

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
@h
Ja, ik heb hem.

Skiluik is ook een standaard bij de armsteun achter van het functiepakket.Ik heb er toen nog naar geïnformeerd bij mn dealer. Het reservewiel is voor mij ook een aangename verrassing! Deze heb ik nu als accessoire bij moeten bestellen voor het belachelijke bedrag van € 285,- (met lm-velg). Dan kan er nu dus mooi van af! Misschien daarvoor in de plaats de dakspoiler op de combi voor bestellen.

Mooie plaatjes hoor! Wordt een leuk weekend lijkt me.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan