lovely305
Forumguru
Ik ga niet slapen hoor.120 miles/hour = 222 km/u
Welterusten jongedame.
Had het tegen Blacky
Ik ga niet slapen hoor.120 miles/hour = 222 km/u
Welterusten jongedame.
Voor de geïnteresseerden een foto erbij van de resultaten. Meer foto's komen na het weekend als ik weer in de buurt ben van een computer, rest heb ik met de camera gemaakt.De Nieuwe O3 TSI's met 140pk presteerde verrassend goed. Ik heb er twee gezien die in praktijk ongetuned boven de 160pk presteerde. Lang leve de VAG motoren.
Idem!!
Nee, is een nieuwe auto en wil geen gedonder wat de garantie betreftmmm vond dat je er fleurig opstand, en dat zonder verder te slijmen.
Maar is dat opdondertje van Skoda waar je in rijd nou ook getuned ?
Daar heb ik niet op gelet,maar er zijn er enorm veel getuned. Volgens mij vonden de jongens van TVS het ook wel erg leuk.En is een ieder nu die getuned wilde worden ook getuned ?
Of zijn er nog heerschappen die met een 50% kortingsbon terug kunnen voor meeting 2 ?
Ik had het over de sfeerJa die hadden 150% per uur..........zou ik ook geen probleem mee hebben
Ja die hadden 150% per uur..........zou ik ook geen probleem mee hebben
Mooie speelkamer! Die kofferbak heeft zich vandaag al terugverdientZo, ook weer thuis na de verplichtingen waardoor ik helaas eerder weg moest.
Alles was top geregeld en liep gesmeerd! Dikke complimenten voor de organisatie!
Erg leuk om diverse forumleden een keer te spreken en naar de aanwezig auto's te kijken.
Ook de kleine heeft zich prima vermaakt in haar 'box'
Bekijk bijlage 21004
Ik zeg: "Voor herhaling vatbaar!"