Het idee klinkt natuurlijk wel erg goed! Morgen is mijn contactpersoon bij de dealer er weer. Wil eerst weten of ik überhaupt nog de kleur kan aanpassen.Persoonlijk vind ik kleur één van de lastigste dingen om over te beslissen bij een auto.
Als @MothMan ook naar Varsseveld komt kan @svdm ook capu beige nog in de keuzemolen opnemen, want ook die kleur staat erg goed bij de O3!
Denk dat V'veld sowieso wel een mooi moment zal zijn om wat kleuren bij elkaar te zien, uit mijn hoofd zullen tenminste Platin Grey, Race Blue, Black Magic, Brilliant Silver en Topaz Brown aanwezig zijn
Heb er nog niet heel veel mee gereden, maar het bevalt tot nu toe prima, drempels en op en af ritten gaan met normale snelheid ook zonder problemen, je voelt ze wel iets meer dan bij de standaard veren, maar je hoeft zeker geen kunstgrepen uit te halen om er overheen te komen.@CoesDoes:
Hoe bevalt het rijden met de verlaging, en dan vooral bij drempels of op/afritten? (euh ja, bij stoepen dus, niet op autoweg)
Dank je! Ben nu aan het kijken of ik deze ergens in het echt kan zien om de kleur icm mijn auto te zien.Je rijdt er weer keurig bij zo!