wellicht niet geheel onbelangrijk om de problematiek hier samen te vatten.. Momenteel gaat de draadje namelijk over niets..In een ander topic heb ik wat problemen aangekaart m.b.t. lane-assist, light-assist en verkeersbordherkenning. Om het andere topic niet te "vervuilen" leek het mij goed om hier verder te gaan.
Als de dealer dan ook nog problemen heeft met het aanmelden van de trekhaak, hebben ze de verkeerde kabel gebruikt, heb exact hetzelfde gehad (voor de trekhaak montage werkte hij, daarna die melding).
Ik zie dat je een afneembare trekhaak hebt.
Het probleem met de lane assist wordt hierdoor veroorzaakt.
Ik heb hetzelfde...
EDIT net te laat, je was me net voor
Tja, typen duurt even.. Het klopt dat ik een afneembare trekhaak heb, maar het aanmelden is nog niet gelukt. De auto gaat maandag terug naar de dealer om hier nogmaals naar te kijken. Ik hoop dat ze dan ook de oplossing vinden voor het lane-assist probleem.
Hier ook alle opties aanwezig, werken probleemloos af den beginne.. Activeren & klaar.. Jij kunt niet activeren?Misschien kun je enig geduld opbrengen? Ik heb even gekeken of er info in het andere topic stond die ik hier als starter kon gebruiken!
Mijn probleem is, dat ik de O3C nu enige dagen in mijn bezit heb, en problemen ondervind met lane-assist. Deze kon ik niet activeren. Ik had een klein vermoeden dat deze optie wel besteld, maar niet geleverd was.
Gelukkig is het mij gisteren gelukt om de lane-assist te activeren, maar na de volgende stop gaf het systeem al weer aan dat er een storing was. Ook de light-assist kan ik niet aan de praat krijgen, en verkeersbordherkenning heb ik ook maar heel kort voorbij zien komen. Ik heb alle 3 systemen geactiveerd (gehad), dus gelukkig zijn ze wel aanwezig!
Hier ook alle opties aanwezig, werken probleemloos af den beginne.. Activeren & klaar.. Jij kunt niet activeren?
Tja, typen duurt even.. Het klopt dat ik een afneembare trekhaak heb, maar het aanmelden is nog niet gelukt. De auto gaat maandag terug naar de dealer om hier nogmaals naar te kijken. Ik hoop dat ze dan ook de oplossing vinden voor het lane-assist probleem.