Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

mvneerbos

Senior Member
Zojuist even met de leasemaatschappij gemaild. De O3 wordt netjes op winterbanden afgeleverd en zelfs op de 18" velgen. Was er bang voor om de helft van het jaar op kleine wintervelgen te rijden, gelukkig niet het geval! :)

Blacky

Forumguru
Zeker, maar gaat wel voor vrijdag zijn aangezien het vanavond al donker zal zijn.

Je moet ook foto's maken als hij nog in de showroom staat want dan is hij nog lekker schoon.:D. Als je net zulk weer hebt als vanavond succes. Veel plezier morgen.

jellemeer79

Actief lid
Iemand anders al de 14% combi in bestelling? Heb zelf productieweek 6 met leverweek 8/9 van de dealer te horen gekregen.

Edwin1969

Actief lid
Iemand anders al de 14% combi in bestelling? Heb zelf productieweek 6 met leverweek 8/9 van de dealer te horen gekregen.

Ik wil niemand teleurstellen maar de leveringsdatum voor deze kleur lijkt mij niet haalbaar, of heb ik iets gemist over metal grey ?

Overigens gefeliciteerd met je keuze, heerlijke ruime auto en dat met slechts 14% bijtelling !

Eekie72

Nieuw lid
Yes! Hij staat al klaar! Foto gekregen van de dealer, nu helaas wachten tot 6 januari.

jyra5age.jpg

Eekie72

Nieuw lid
Twijfel er nog over. Maar in de zomermaanden hangt er een sleurhut achter en dan is dat niet zo'n goede optie. Om die reden heb ik al wel steunveren achter laten plaatsen.

Eekie72

Nieuw lid
Klopt! Nietde race blue. Vond deze kleur icm zwarte spiegelkappen, zwarte velgen en sunroof in het zwart mooier.

thekawa

Forumguru
al gepost in andere topic, die van mij staat al 2 weken bij Pon... Kreeg ik gisteren post van Skoda... Iets met skoda lidmaatschap pasje. Denk leuk.... doe mij die auto maar.. :) staat er al een kenteken op die matcht met de bestelling :geek: De auto krijg ik medio januari waarschijnlijk en hoeft niet voor 31-12 op kenteken. Heb ik straks dus een 'oud' kenteken :wavecry:

jellemeer79

Actief lid
Ik wil niemand teleurstellen maar de leveringsdatum voor deze kleur lijkt mij niet haalbaar, of heb ik iets gemist over metal grey ?

Overigens gefeliciteerd met je keuze, heerlijke ruime auto en dat met slechts 14% bijtelling !

"rijdend: Skoda Octavia Combi 2.0TDI Elegance Businessline, Platin Grey"

JALOERS wou ook platin grey.
Ik had in Augustus de 14% HB platin grey besteld, HELAAS ging platin grey eruit dus toen metal gray gekozen. 2 weken na bestelling gebeld dat metal gray pas vanaf week 5 beschikbaar was (voor Octavia ik heb bij de dealers al wel Superbs gezien in metal gray). Sindsdien 2013 HB geannuleerd voor 2014 Combi metal gray, dus hoop dat planning nog steeds zo is.

Bovenaan Onderaan