ik heb hem gekocht, maar ik heb hem wel op de zaak staan..geld dat ook ?.
Doet mij denken aan het verhaal van mijn eigen baas. Die rijdt een grote Lexus hybride. Na alle aftrekken die hij mocht doen als ondernemer moest er nog netto 12.000 afgetikt worden voor die auto...
Ben benieuwd hoeveel huidige en toekomstige Octavia III rijders zelf hun auto hebben aangeschaft. Ik denk een minderheid. Ik verwacht dat de Octavia III een echte "lease-lieveling" wordt...
Het gaat in basis om de vraag of de auto "door het bedrijf ter beschikking is gesteld" (ook als het je eigen bedrijf is).ik heb hem gekocht, maar ik heb hem wel op de zaak staan..geld dat ook ?. dus ik weet niet wat ik in de poll moet invullen want het is geen leasebak..als ik hem morgen kwijt wil verkoop ik hem.
Het gaat in basis om de vraag of de auto "door het bedrijf ter beschikking is gesteld" (ook als het je eigen bedrijf is).
Of de zaak hem nu heeft gekocht, geleased of gejat doet niet terzake...
Je gaf dus zelf het antwoord al: "ik heb 'm op de zaak staan".
Ik ook, maar ik denk dat ie over een paar jaar ook wel aan particulieren wordt verkocht (geen enkele weldenkende particulier koopt een auto die nog maar net uit is, die wacht liever tot de kinderziektes en opstartproblemen zijn verholpen).Ben benieuwd hoeveel huidige en toekomstige Octavia III rijders zelf hun auto hebben aangeschaft. Ik denk een minderheid. Ik verwacht dat de Octavia III een echte "lease-lieveling" wordt...
(geen enkele weldenkende particulier koopt een auto die nog maar net uit is, die wacht liever tot de kinderziektes en opstartproblemen zijn verholpen).
Tuurlijk is het z'n eigen geld - omdat-ie toevallig blijkbaar ook z'n eigen werkgever is.Onzin, het is toch uiteindelijk zijn eigen geld?