Volgens mij is gaat het bij de RS niet via de luidsprekers, maar door membraan dat in trilling gebracht wordt door de (inlaat?)lucht. Bij een BMW gaat het volgens mij wel over de speakers; bij een Renault Clio ook. Bij die laatste kun je zelfs het geluid kiezen (Clio V6, Nissan GTR).Beter bestel je die optie af, is een erg triest fake geluid door de luidsprekers![]()
Is er die uitlaat. Bij onze oosterburen waar ik lid ben van Skodacommunity.de is er al een die een RVS uitlaat compleet vanaf de turbo heeft laten maken.Weet iemand of er al een uitlaat voor de 2.0 tsi beschikbaar is om wat meer power te krijgen?
Ik heb de optie soundgenerator gekozen maar ik veronderstel dat dit gewoon een pijpje in de motorruimte is die voor het fake geluid zorgt?
Klopt! Produceert enkel binnen in de auto een zogenaamd sportief motor-/uitlaatgeluid via een luidspreker. Ik heb begrepen dat het buiten de auto niet hoorbaar zou zijn, maar daar kan ik me in vergissen.is zelfs geen pijpje volgens mij maar een luidspreker..
Zie m'n uitleg in #10. Het is geen luidspreker onder de motorkap.In de RS TDI zit er in elk geval enkel een kleine luidspreker onder de motorkap (deze gaat bij onmiddellijk uitgeschakeld worden wanneer de auto geleverd wordt, het enige erger dan diesel geklop, is zo'n fake geluidje)
Zie m'n uitleg onder #10. Het is geen luidspreker onder de motorkapKlopt! Produceert enkel binnen in de auto een zogenaamd sportief motor-/uitlaatgeluid via een luidspreker. Ik heb begrepen dat het buiten de auto niet hoorbaar zou zijn, maar daar kan ik me in vergissen.