higgy
Forumguru
Hoe vaak was je je vrouw dan?...maar ik was hem toch heel veel meer als mijn vrouw.

Hoe vaak was je je vrouw dan?...maar ik was hem toch heel veel meer als mijn vrouw.
Whahahaha, hij is scherp, hij is scherp!Hoe vaak was je je vrouw dan?![]()
Hoe vaak was je je vrouw dan?![]()
Ik heb nou ALTIJD dat als ik mijn auto helemaal gewassen en gepoetst heb, een uur later al een vogel erop gescheten heeft.
Ik heb de af fabriek Columbus en die heeft niet zo`n blauwe remote/antenne kabel helaas.Dat is best makkelijk te doen
De grootste uitdaging is om "Binnen" te geraken vanaf de voorkant
Als je een voeding gaat neerleggen voor een versterker of sub neem dan goede bekabeling en zeker deze apart af en dan zo dicht mogelijk bij de accu !!!
De tweede vraag hangt af van welke radio je hebt
Dit staat meestal op de draden zelf (met labels) of in de handleiding
Die blauwe remote/antennekabel is volgens mij bedoeld om een automatisch inschuivende antenne aan te sturen. In dat geval heb je die waarschijnlijk niet (originele antenne heeft dit niet).Ik heb de af fabriek Columbus en die heeft niet zo`n blauwe remote/antenne kabel helaas.
Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij is die blauwe draad op mijn subwoofer (pioneer active geval) zodat ie een pulse krijgt van de radio en daardoor activeerd (zichzelf aanzet).Die blauwe remote/antennekabel is volgens mij bedoeld om een automatisch inschuivende antenne aan te sturen. In dat geval heb je die waarschijnlijk niet (originele antenne heeft dit niet).
Door de importeur in Leusden is mij verteld dat de BT-module (premium) waarmee de telefoon via het navigatiesysteem te bedienen is niet leverbaar was op de attractive business modellen. Is dat dan wel mogelijk?Uhm, je hebt toch (ook) een af fabriek BT??
Zo is het net alsof de columbus als carkit fungeert en daarvan was mij verzekert dat dit zeker niet zo is; daarom krijg ik ook de cullman set meegeleverd. Ben ik verkeerd geinformeerd of snap ik je uitleg verkeerd??
Ik heb gewoon de Bluetooth optie besteld.Door de importeur in Leusden is mij verteld dat de BT-module (premium) waarmee de telefoon via het navigatiesysteem te bedienen is niet leverbaar was op de attractive business modellen. Is dat dan wel mogelijk?
De Phone functie op de Columbus is super goed.
Deze leest netjes al mijn outlook contacten in van mijn HTC Tytn II en ik kan via het Columbus menu zoeken in mijn contacten en direct vanuit het navi menu bellen.
Je ziet netjes de namen in het maxidot display en de navi unit staan super pluspunt.