MarcoO2
Forumguru
2008 opnieuw mooi Škoda-jaar; uitzicht voor 2009 veelbelovend
Jaar na jaar weet Škoda in ons land haar eigen verkooprecords te verbreken. Afgelopen jaar werd afgesloten met 9.695 verkochte Škodas, bijna 300 meer dan in 2007 en ruim 75% meer dan in 2000, het jaar dat Škoda met de Fabia een nieuw tijdperk voor het Tsjechische merk inluidde. Met de onlangs geïntroduceerde nieuwe Octavia en Superb en de eind 2009 te verwachten compacte SUV is het uitzicht voor dit jaar ook veelbelovend.
Škoda blijft scoren met de no-nonse mentaliteit van het merk. Veel ruimte voor je geld, maar ook hoogwaardige (milieu)techniek en een uitgebreide keuzemogelijkheid uit modellen, uitvoeringen en motoren. Zo is de nieuwe Superb een succes in de zakelijke markt, gezien de scherpe prijsstelling en hierdoor de lage bijtelling voor leaserijders. Zeker een uitvoering als de GreenLine, voorzien van een A-milieulabel. De Fabia GreenLine-uitvoeringen vallen zelfs in het voordelige tarief van 20% bijtelling.
Deze GreenLines zijn een perfect voorbeeld van de technische innovaties die Škoda continu doorvoert op haar modellengamma. Net zoals simply clevere uitvindingen die het comfort verhogen. Denk bijvoorbeeld aan het bijzondere Twindoor Systeem op de Superb, waardoor de achterkant van de auto zowel als hatchback kan worden geopend voor het inladen van grote spullen, maar ook als sedan.
2009
Voor komend jaar verwacht Škoda veel van de nieuwe Superb en Octavia en van een volkomen nieuwe midi-SUV die voor eind 2009 op de rol staat. Veel meer is er over de nieuwe modellijn nog niet bekend, maar zoals het een Škoda betaamt, zal het nieuwe model voldoen aan de verwachtingen die nu eenmaal merkeigen zijn: veel ruimte voor een faire prijs, top-techniek, aansprekend uiterlijk en een breed pallet uitvoeringen en motoren. Waarmee ook 2009 opnieuw een mooi Škoda-jaar lijkt te worden.
Voor alle persberichten over Skoda van allepersberichten.nl klik hier.
Jaar na jaar weet Škoda in ons land haar eigen verkooprecords te verbreken. Afgelopen jaar werd afgesloten met 9.695 verkochte Škodas, bijna 300 meer dan in 2007 en ruim 75% meer dan in 2000, het jaar dat Škoda met de Fabia een nieuw tijdperk voor het Tsjechische merk inluidde. Met de onlangs geïntroduceerde nieuwe Octavia en Superb en de eind 2009 te verwachten compacte SUV is het uitzicht voor dit jaar ook veelbelovend.
Škoda blijft scoren met de no-nonse mentaliteit van het merk. Veel ruimte voor je geld, maar ook hoogwaardige (milieu)techniek en een uitgebreide keuzemogelijkheid uit modellen, uitvoeringen en motoren. Zo is de nieuwe Superb een succes in de zakelijke markt, gezien de scherpe prijsstelling en hierdoor de lage bijtelling voor leaserijders. Zeker een uitvoering als de GreenLine, voorzien van een A-milieulabel. De Fabia GreenLine-uitvoeringen vallen zelfs in het voordelige tarief van 20% bijtelling.
Deze GreenLines zijn een perfect voorbeeld van de technische innovaties die Škoda continu doorvoert op haar modellengamma. Net zoals simply clevere uitvindingen die het comfort verhogen. Denk bijvoorbeeld aan het bijzondere Twindoor Systeem op de Superb, waardoor de achterkant van de auto zowel als hatchback kan worden geopend voor het inladen van grote spullen, maar ook als sedan.
2009
Voor komend jaar verwacht Škoda veel van de nieuwe Superb en Octavia en van een volkomen nieuwe midi-SUV die voor eind 2009 op de rol staat. Veel meer is er over de nieuwe modellijn nog niet bekend, maar zoals het een Škoda betaamt, zal het nieuwe model voldoen aan de verwachtingen die nu eenmaal merkeigen zijn: veel ruimte voor een faire prijs, top-techniek, aansprekend uiterlijk en een breed pallet uitvoeringen en motoren. Waarmee ook 2009 opnieuw een mooi Škoda-jaar lijkt te worden.
Voor alle persberichten over Skoda van allepersberichten.nl klik hier.