Škoda Fabia Greenline nu ook als Hatchback

darkprojectx

Forumguru
Škoda Fabia Greenline nu ook als Hatchback
Geen BPM en wegenbelasting



Zowel de Fabia Hatchback als de Combi is er nu met 14% bijtelling.

Vanaf nu is ook de Škoda Fabia Hatchback Greenline te bestellen. Deze biedt dezelfde voordelen als de verkooptopper Fabia Combi Greenline: een volwassen auto met airconditioning, elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels, cruise control, dagrijverlichting, ESP en ASR, 15-inch lichtmetalen velgen, mistlampen voor, radio/cd-speler en sportonderstel. Wat de Škoda Fabia Greenline niet heeft? BPM, motorrijtuigenbelasting en een hoge bijtelling, want de Belastingdienst neemt genoegen met 14%.

De Hatchback kost € 15.210,- en de Combi € 16.210,-. Deze prijzen gelden per 1 januari 2011. Wie nu bestelt, kan vroeg in het nieuwe jaar beginnen met het milieu en de portemonnee te ontzien, zonder in te leveren op comfort en prestaties.

Het mooie van de Fabia Greenline en Fabia Combi Greenline is dat de technische aanpassingen zoveel effect sorteren, dat de overheid dit royaal beloont met vrijstelling van de aanvullende belasting op auto's en de motorrijtuigenbelasting . Hierdoor zijn beide extra schone Fabia-versies ook interessant voor particuliere rijders. Omdat een Greenline op diesel rijdt, wat een goedkopere brandstof is dan benzine, begint het besparen op autokosten zelfs al in de eerste kilometers. Daarmee maakt Škoda het begrip "omslagpunt" in één keer achterhaald.

bron : www.skoda.nl
 

van_der_P

Senior Member
De prijs iets hoger geworden, maar het scheelt maar 220 euro. Het was 15990 ziet er vriendelijker uit en het wordt 16210, voor de combi natuurlijk.
 

Bakkertje

Forumguru
Het wordt zelfs bijna interessant om onze privé golf IV in te ruilen. Zonder wegenbelasting is zo'n diesel ineens heeeeel erg interessant!

Goed bezig daar Tsjechië!
 

Bakkertje

Forumguru
Oh nee joh, ik wil onze 98-er golf niet vergelijken met een Fabia. De golf wordt in ons gezin gebruikt om van en naar school / supermarkt te rijden. Dat zou prima kunnen in een Fabia. En een diesel zou nog voordeliger te rijden zijn dan de Golf nu. Dus vandaar dat ik dat best zou kunnen overwegen.
 
Bovenaan Onderaan