Škoda forumlid in de autoweek.

piair1982

Forumguru
Ja hoor, het is gelukt, ondergetekende staat in autoweek van week 19. Betreffende de TSI problematiek.

IMG-20120511-WA0000.jpg

Cordoba

Forumguru
De Ibiza 1.2 met hetzelfde probleem was ook al van een forumlid (van het SO-forum), blijkbaar de manier om de juiste mensen/auto's te vinden.

RayDelft

Forumguru
We hebben een BN-er in het forum! :yeah:

Ik vraag me af, hoe gaat dat? Hebben ze je gevraagd? of heb je zelf geschreven?

Ronbe

Senior Member
Voor de gelegenheid gelijk een leuk setje kleding aangeschaft voor op de foto :winkie:

piair1982

Forumguru
Had gereageerd op de oproep van autoweek. Dag er na mail of ik de fotograaf wilde bellen voor een afspraak. Zo gezegd zo gedaan. twee weken terug is de foto reportage gemaakt.

Ja speciaal op z'n zaterdags gekleed. ;)

Ook nog over het forum gehad. Maar had geen relatie tot het onderwerp op dat moment.

EdK

Forumguru
dat je knappe kleding aantrekt en je haren kamt voor op de foto dat kan ik begrijpen
Maar dat je je wagen ook nog eens geheel speciaal dik in de was hebt gezet.......... is net ff te ! :laugh::worshippy:

Noord26

Forumguru
Leuk om eens een gezicht erbij te zien. Had helemaal niet door dat het iemand van Skoda NL forum was. Lees de Autoweek altijd even bij mijn ouders.

Mijn vader attendeerde mij zelfs nog op het onderwerp. Die rijdt, net als mij, ook een Greenline. En hij was bezorgt over de staat van onze kettingen. Maar wij hebben natuurlijk een riem! Dus weer een zorg minder. ;)

Hetzer

Forumguru
Word tijd voor een aantal mensen om eens een keer op een meeting te verschijnen;) !!
Ik had je gelijk al herkend Pierre !!!

Bovenaan Onderaan