Bothje
Heel gewoon lid
Škoda introduceert vier speciale Tour-modellen
07-07-2009
De vier Tour-modellen - de Roomster Tour en Tour Pro, Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour - zijn gebaseerd op de toch al zeer complete Ambition-uitvoeringen van de Fabia en Roomster en bedoeld om de consument te laten profiteren van de samenwerking tussen Škoda en de Tour de France.
Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour
De Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour zijn royaal uitgerust met extra’s zoals automatische climate control, elektrische raambediening achter, extra donker getinte ramen achter en een Mio Moov Europa navigatiesysteem.
Roomster Tour en Tour Pro
De Roomster Tour onderscheidt zich van de Roomster Ambition met onder andere een radio/cd-speler met acht luidsprekers en stuurbediening, een lederen stuurwiel en versnellingspook en zwarte dakrailing
De Roomster Tour Pro vult dit bovendien nog aan met extra’s zoals een panoramadak, Parking Distance Control achter, cruise control, climatronic, elektrisch bedienbare en donker getinte ramen achter en 15 inch lichtmetalen velgen.
Speciale website
Het voordeel van deze modellen kan maar liefst oplopen tot € 3000,- voor de Fabia Tour, tot wel € 3350,- voor de Roomster Tour Pro (inclusief sloopregeling). Meer informatie over de Tour-modellen is te vinden op de speciale website www.skodatourvoordeel.nl.
Škoda en de Tour de France
Škoda baseert zijn internationale sponsorschap op twee pilaren: ijshockey en fietsen. Dit laatste is geen toeval, aangezien Škoda zijn oorsprong heeft in fietsen. Meer dan 100 jaar geleden startte Škoda met het maken van fietsen, waarna in 1905 de eerste auto werd geproduceerd. De band tussen het Tsjechische automerk en de Tour is dus vanzelfsprekend. In totaal zullen maar liefst 350 Skoda’s te zien zijn tijdens de 96e editie van de Tour. Het grootste deel, 250 stuks, wordt gebruikt door de organisatie en directie van de Tour. Daarnaast rijden 8 professionele wielerploegen en 2 neutrale service-teams in Škoda’s. ‘Onze’ Rabo Wielerploeg wordt gesponsord door Škoda Nederland en heeft een vloot van maar liefst 16 Škoda’s Octavia Combi. Škoda is bovendien sponsor van de witte trui, waarin elke dag de beste renner onder de 25 jaar wordt gehuldigd. De Tour de France ging afgelopen zaterdag van start in Monaco en eindigt op zondag 26 juli in Parijs.
Bron
07-07-2009
De vier Tour-modellen - de Roomster Tour en Tour Pro, Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour - zijn gebaseerd op de toch al zeer complete Ambition-uitvoeringen van de Fabia en Roomster en bedoeld om de consument te laten profiteren van de samenwerking tussen Škoda en de Tour de France.
Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour
De Fabia Hatchback Tour en Fabia Combi Tour zijn royaal uitgerust met extra’s zoals automatische climate control, elektrische raambediening achter, extra donker getinte ramen achter en een Mio Moov Europa navigatiesysteem.
Roomster Tour en Tour Pro
De Roomster Tour onderscheidt zich van de Roomster Ambition met onder andere een radio/cd-speler met acht luidsprekers en stuurbediening, een lederen stuurwiel en versnellingspook en zwarte dakrailing
De Roomster Tour Pro vult dit bovendien nog aan met extra’s zoals een panoramadak, Parking Distance Control achter, cruise control, climatronic, elektrisch bedienbare en donker getinte ramen achter en 15 inch lichtmetalen velgen.
Speciale website
Het voordeel van deze modellen kan maar liefst oplopen tot € 3000,- voor de Fabia Tour, tot wel € 3350,- voor de Roomster Tour Pro (inclusief sloopregeling). Meer informatie over de Tour-modellen is te vinden op de speciale website www.skodatourvoordeel.nl.
Škoda en de Tour de France
Škoda baseert zijn internationale sponsorschap op twee pilaren: ijshockey en fietsen. Dit laatste is geen toeval, aangezien Škoda zijn oorsprong heeft in fietsen. Meer dan 100 jaar geleden startte Škoda met het maken van fietsen, waarna in 1905 de eerste auto werd geproduceerd. De band tussen het Tsjechische automerk en de Tour is dus vanzelfsprekend. In totaal zullen maar liefst 350 Skoda’s te zien zijn tijdens de 96e editie van de Tour. Het grootste deel, 250 stuks, wordt gebruikt door de organisatie en directie van de Tour. Daarnaast rijden 8 professionele wielerploegen en 2 neutrale service-teams in Škoda’s. ‘Onze’ Rabo Wielerploeg wordt gesponsord door Škoda Nederland en heeft een vloot van maar liefst 16 Škoda’s Octavia Combi. Škoda is bovendien sponsor van de witte trui, waarin elke dag de beste renner onder de 25 jaar wordt gehuldigd. De Tour de France ging afgelopen zaterdag van start in Monaco en eindigt op zondag 26 juli in Parijs.
Bron