ŠKODA KAROQ awarded Best New Design among all compact SUVs

EdK

Forumguru
Tsja moeten we nog meer vertellen ?

Bijlagen

• 171002 SKODA KAROQ awarded Best New Design among all compact SUVs.pdf
    327,2 KB · Weergaven: 52

Canon-Eye

Forumguru
Maar als je dan als Karoq in een lijst staat met een Kia Soul of Citroen Air Crosser en zelfs een Slopel tja
Dat ze samen op één lijst staan ligt simpelweg aan de segmentering - al zou ik in die Kia ook niet meteen een SUV herkend hebben.

De positie op die lijst is de eerste aanwijzing dat de Karoq zeer wordt gewaardeerd, de ver uiteenlopende percentages (kennelijk ook met negatieve stemmen voor de compact-SUV's die het lelijkst werden gevonden) zeggen veel meer over de mate van appreciatie.

Als ik aan een andere auto toe ben en het budget laat het toe, dan zie ik de Karoq ook wel op mijn shortlist verschijnen...

Nick2203

Forumguru
Naast de bijzondere segmentering zijn ook de percentages waarmee de stemmen geteld worden buitengewoon interessant. De verliezer heeft 20,8% Negatieve stemmen.

Heb lang niet zo'n briljant en onafhankelijk onderzoek gelezen

Okki

Donateur
Skoda Karoq 28,7%
Mazda CX -5 16,4%
Mercedes GLA 14,5%
Jeep Compass 9,9%
Opel Grandland X 7,2%
Mini Countryman 6,8%
Nissan X-Trail 2,0%
Peugeot 5008 0,6%
Opel Crossland X 0,2%
Nissan Qashqai -0,7%
Renault Captur -1,4%
Mitsubishi ASX -1,6%
Honda CR-V -6,8%
Fiat 500 X -8,2%
Mitsubishi Eclipse Cross -12,8%
Subaru XV -13,4%
Kia Soul -19,3%
Citroën C5 Aircross -20,2%
Totaal 1,9%

Naast een onbegrijpelijke percentage's missen er natuurlijk een hoop modellen, Peugeot 3008, VW's , Audi's, Kia's, Hyundai's, Porsche etc.etc. Kortom.....een "gekleurd" onderzoek

Bij de compactwagens melden ze inderdaad negatieve stemmen. Hoe dat werkt?

6 von 10 Kleinwagen mit negativer Wertung
Eine negative Wertung – also mehr Ablehnung als Zustimmung – erntete mit sechs Autos mehr als die Hälfte der zehn Neuerscheinungen. Mehr Ablehnung als Zustimmung bekamen: Citroën C3, Suzuki Swift, Nissan Micra, Toyota Yaris, sowie die beiden Dacia Sandero und Logan MCV. Dieser verbucht sogar 35,7 % Ablehnung.

Japanese Power

Donateur
Het was een mooie post, dacht ik, maar hoe meer ik verder lees hoe meer ik aan de waarheid twijfel. Zou het onderzoek onder medewerkers van de Skoda-fabrieken zijn gedaan. Was de hoofdprijs een Karoq. Het heeft in mijn optiek een raar smaakje, jammer.

EdK

Forumguru
Tsja heren, ik krijg regelmatig pers berichten van Skoda en soms zijn deze te groot om te posten en soms kan ik ze kwa grote wel plaatsen zoals deze.
Maar de inhoud is geheel voor de verantwoording van degene die het persbericht naar buiten heeft gebracht !!

Fabia 123

Forumguru
Maar de inhoud is geheel voor de verantwoording van degene die het persbericht naar buiten heeft gebracht !![/QUOTE]
Helemaal mee eens.Je bracht het ter sprake en dat is goed.
Mooi teamwork van dit forum.
Door alle reacties is een stukje gladde marketing gefileerd.

Bovenaan Onderaan