Hetzer
Forumguru
Škoda met nieuwe huisstijl prominent aanwezig op de AutoRAI
Škoda presenteert zich op de AutoRAI met een volledig nieuwe huisstijl en een groter modellenaanbod dan ooit.
Op een maar liefst 843 vierkante meter grote stand in de Parkhal zijn het gerestylede logo, het nieuwe Škoda-groen, het complete Greenline-gamma en fraaie topmodellen prominent aanwezig.
De dertien auto’s op stand 08.110 staan in net zo’n jong ogende omgeving als op de Autosalon van Genève. De nieuwe huisstijl, met een strakker en moderner logo met grotere pijl en een frisser ogend Škoda-groen, geeft de dynamiek weer van dit snel groeiende automerk. De doelstelling is om in 2018 wereldwijd minstens twee keer zoveel te verkopen.
Škoda weet bij de Nederlandse consument ook fors aan populariteit te winnen. In 2010 werd het verkoopaantal meer dan verdubbeld ten opzichte van het voorgaande jaar.
Nederland levert daar ook een bijdrage aan, want inmiddels is Škoda in de maand februari zelfs de Nederlandse verkoop top 10 binnengedrongen, wat mede te danken is aan de populariteit van het Greenline-gamma. De Fabia en Fabia Combi Greenline zijn BPM- en MRB-vrij te rijden en vallen in de categorie van slechts 14% bijtelling. De Superb en Superb Combi Greenline zijn veruit de ruimste groene auto’s en vragen slechts 20% bijtelling.
Behalve het Greenline-gamma zijn ook andere speciale uitvoeringen in Amsterdam te bekijken, zoals de Octavia Combi Scout, de Fabia RS en Octavia Combi RS. Helemaal bijzonder, want niet te koop maar wel bij een groot publiek bekend, is de Superb Combi ploegleidersauto van de Rabo Wielerploegen, die als ‘special guest’ op de Škoda-stand staat.
Škoda presenteert zich op de AutoRAI met een volledig nieuwe huisstijl en een groter modellenaanbod dan ooit.
Op een maar liefst 843 vierkante meter grote stand in de Parkhal zijn het gerestylede logo, het nieuwe Škoda-groen, het complete Greenline-gamma en fraaie topmodellen prominent aanwezig.
De dertien auto’s op stand 08.110 staan in net zo’n jong ogende omgeving als op de Autosalon van Genève. De nieuwe huisstijl, met een strakker en moderner logo met grotere pijl en een frisser ogend Škoda-groen, geeft de dynamiek weer van dit snel groeiende automerk. De doelstelling is om in 2018 wereldwijd minstens twee keer zoveel te verkopen.
Škoda weet bij de Nederlandse consument ook fors aan populariteit te winnen. In 2010 werd het verkoopaantal meer dan verdubbeld ten opzichte van het voorgaande jaar.
Nederland levert daar ook een bijdrage aan, want inmiddels is Škoda in de maand februari zelfs de Nederlandse verkoop top 10 binnengedrongen, wat mede te danken is aan de populariteit van het Greenline-gamma. De Fabia en Fabia Combi Greenline zijn BPM- en MRB-vrij te rijden en vallen in de categorie van slechts 14% bijtelling. De Superb en Superb Combi Greenline zijn veruit de ruimste groene auto’s en vragen slechts 20% bijtelling.
Behalve het Greenline-gamma zijn ook andere speciale uitvoeringen in Amsterdam te bekijken, zoals de Octavia Combi Scout, de Fabia RS en Octavia Combi RS. Helemaal bijzonder, want niet te koop maar wel bij een groot publiek bekend, is de Superb Combi ploegleidersauto van de Rabo Wielerploegen, die als ‘special guest’ op de Škoda-stand staat.