ŠKODA Octavia L&K – 184PK TDI 4x4 DSG

030

Forumguru
The ŠKODA Octavia L&K launched in Geneva communicates exclusive elegance. L&K stands for Laurin & Klement, the founding fathers of the Czech brand. The classy L&K package is available for the Octavia and the Octavia Combi.

L&K features include: 18-inch aluminium wheels, bi-xenon headlamps with LED daytime driving lights and LED rear lights. In the interior there is a 4-spoke multifunction steering wheel, leather/Alcantara seats in elegant brown, the CANTON sound system and newly-designed decorative trims.

The new Octavia L&K forges ahead with three powerful engines: the 1.8 TSI/132 kW petrol engine and two diesel engines: the 2.0 TDI/110 kW and the 2.0 TDI/135 kW.
The 1.8 TSI/132 kW and 2.0 TDI/110 kW engines are available either with manual or automatic DSG transmission. The 1.8 TSI with 6-speed DSG is also available with all-wheel drive, as is the manual transmission 2.0 TDI/110 kW. The top-of-the line 2.0 TDI/135 kW engine with combined 6-speed DSG and all-wheel drive will be introduced in the second half of 2014.

030

Forumguru
Die 135KW, 4x4, DSG is ook een aardige sleeper.

Skoda-Octavia-Laurin-Klement.jpg

CDK

Forumguru
Op een Superb kost een L&K pakket ongeveer €10.000,- dus als je dat optelt bij de de 1.8TSI 4x4 Elegance zit je aardig in de buurt vrees ik ;)

030

Forumguru
Ik zie alleen nog niet zo waar die 10K dan inzit. Het overgrote deel van de opties zit ook al op een Elegance.

CDK

Forumguru
andere kleur dashboard en stoelen, stoelen met ventilatie functie, tv, badges her en der, andere wielen in 18" verwarmde achterbank, Kessy, soundsystem, sunset, MDI, etc. ;)

Edit: momenteel zit er bij de Superb een prijsverschil van schrik niet.... €14.000,- tussen een Elegance en een L&K uitvoering...

Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
L&K modellen waren altijd de mooiste. Die velgen zou ik echter niet nemen. Wil het nu luxe of sportiviteit uitdragen?

LT83

Forumguru
Hey ff dimmen he Veejay... ;) Ik heb volgens mij exact dezelfde 18 inch velgen als winterset onder de Octavia zitten nu . Wel in het zwart dan he.
Volgens mij zijn het dus Rial Lugano velgen

• Leuk
Waarderingen: CDK

VEEJAY

Forumguru
Okay, deze velgen an sich niets mis mee, lijken op die van de Passat CC. Er is zelfs een suberb twee straten verderop van een kennis met dito velgen op zijn 1.6TDI leaseknaller. De L&K is mijn optiek luxe en deze velgen zijn sportief. Hoop hiermee mijn mening wat beter over te hebben gebracht :-)

sitechris

Donateur
Mooie auto idd. Velgen zijn niet helemaal mijn smaak, maar daar kun je altijd wat aan doen. Zal nooit een dealbreaker zijn.

WillemJan

Forumguru
Ziet er gaaf uit, zal zeker niet misstaan op de oprit.
En het er mee rijden lijkt me ook geen straf.
For my few cents... Willem-Jan

skodaboy

Forumguru
hmm..ziet er goed.. doe mij maar de combi met 135kw,4x4 en DSG
da wordt dan een echte sleper en sleeper..:D

Frank

Forumguru
Enkel met bruin leder? Meh :( ik pas al :(

Verder hoop ik dat er voor 10k boven een elegance wel wat meer in zit dan wat hierboven staat

Bovenaan Onderaan